• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair "Cable & Wireless"

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Blått er ikke alltid flott...terningkast 1.

http://www.skyliner-aviation.de/viewphoto.main?LC=nav2&picid=1731

Nåja, jeg har sett verre (og bedre!) fra Ryanair... Det så i det minste helhetlig ut, selv om det ble litt ensformig. Terningkast 3.

Det kan se ut som om det er EI-CSC som er blitt fremmedgjort. Noen som kan bekrefte det?

Ja ja... Her ser vi hvordan kanskje Pan Am hadde utviklet seg hvis de fortsatt hadde hatt luft under vingene...

Terningkast: 3 - dette er bedre enn vanlig Ryanair-bekledning, men ikke i nærheten av hverken Kilkenny-flyet eller Jaguaren

Originally posted by CK
Terningkast: 3 - dette er bedre enn vanlig Ryanair-bekledning, men ikke i nærheten av hverken Kilkenny-flyet eller Jaguaren

AOL to that, særlig Jaguar'en er stilig. Har denne vist seg på Torp noen gang?

Beklager men det er papirbilder. Jeg har fått låne en scanner,
så jeg kan poste de her i løpet av et par dager.:spin:

Originally posted by PC
Beklager men det er papirbilder. Jeg har fått låne en scanner,
så jeg kan poste de her i løpet av et par dager.:spin:

Takker, gleder meg til å se. Jeg inbiller meg at jeg så Hertz-jet'en en gang jeg var på TRF (kom fra TRD våren '03), men den matcher ikke akkurat Jaguar-jet'en...

Jeg har også vært på Torp... Her er et bilde fra 4. juli '03.

Attachments

• jaguar.jpg
    jaguar.jpg
    91.4 KB · Views: 8
Stilig... dette er den fineste logojet'en jeg kan huske jeg har sett! Er denne fremdeles i trafikk?

They Killed Kenny, Jaguaren har ikke vært i luften på lenge og skal neppe opp dit noen gang igjen.

Her er bilde fra TRF 16.03.03
fr_732_ei-cje_trf_160303.jpg

Fikk den ikke lang tid før den havnet i Bournemouth

EI-CNY.jpg

Bildet ble tatt på MAN 1. mai 2004

Det finnes den interessant tråd på a.net som tar for seg emnet og der finner dere en del bilder - og her er tråden

Back