Ryan Air til Bodø

Re: Ryan Air til Bodø

Spennende eksperiment mtp hva dette vil ha så si for total tilbudet (pris / freqvens ) fra/til BOO

Originally posted by EB

Blir uansett spennende å se hvordan WF kommer til å svare på en eventuell konkurranse...

TRF-BOO direkte med Q400?

I artikkelen står det "internasjonal rute fra Bodø", så hvorfor snakker/drømmer dere om Bodø - Torp? :) Kan uansett ikke skjønne at det kan være kundegrunnlag nok for en direkterute Bodø - Torp med en 737.

Etter mine erfaringer her på Scanair.no er det få her som drømmer om Ryanair i det hele tatt. I så fall måtte det være mareritt de har.

Originally posted by LN-BRK

I artikkelen står det "internasjonal rute fra Bodø", så hvorfor snakker/drømmer dere om Bodø - Torp? :) Kan uansett ikke skjønne at det kan være kundegrunnlag nok for en direkterute Bodø - Torp med en 737.

Det samme lurte jeg på, men utenlands kan jo kanskje bety BOO-BGO? :lol:

Originally posted by imm

Forøvrig tror jeg at forretningsmarkedet er vesentlig større til Bergen og Stavanger enn det er til Trondhjem. Forretningsmarkedet er mindre sensitive for pris, men er mer opptatt av å få hyppige avganger. Mens på Trondhjem (og videre nordover) er det en større andel av fritidsreisende (tror jeg), som sikkert er mer opptatt av pris.
IMM

Det har du helt rett i. Men, KLM har hatt stor suksess med sin rute til AMS, og mye av trafikken går videre ut i den store verden.

Tror neppe FY diskuterer en feeder til TRP, men hvem vet.

Mye av årsaken til at det er større forretningstrafikk TRF-BGO/SVG skyldes offshoretrafikken, mye oljefolk som skal til og fra jobb. BOO-TRF med FR ble jo nevnt i avisartikkelen til avisa Nordland hvis jeg ikke tar feil.....

Originally posted by MD11

Mye av årsaken til at det er større forretningstrafikk TRF-BGO/SVG skyldes offshoretrafikken, mye oljefolk som skal til og fra jobb. BOO-TRF med FR ble jo nevnt i avisartikkelen til avisa Nordland hvis jeg ikke tar feil.....

Jeg klarer ikke å lese artikkelen dithen at de planlegger rute BOO-TRF.

Back