S SAS1DSVG ScanFlyer Blue 22 Nov 2016 #1 Russisk luftrom på vei til Kina Har en Beijing tur på nyåret, mente jeg leste en plass om at man måtte ha noen papirer i orden ettersom man fløy over Russland. Finner det ikke nå... noen som vet noe om dette? Er SVG-CPH-PEK forresten.
Russisk luftrom på vei til Kina Har en Beijing tur på nyåret, mente jeg leste en plass om at man måtte ha noen papirer i orden ettersom man fløy over Russland. Finner det ikke nå... noen som vet noe om dette? Er SVG-CPH-PEK forresten.
jameson82 Flysitter 22 Nov 2016 #2 Re: Russisk luftrom på vei til Kina Såvidt meg bekjent ingen slike regler nå i alle fall. Har fløyet over Russland en rekke ganger uten å tenkt over det
Re: Russisk luftrom på vei til Kina Såvidt meg bekjent ingen slike regler nå i alle fall. Har fløyet over Russland en rekke ganger uten å tenkt over det
Edvard 一期一会 22 Nov 2016 #3 Re: Russisk luftrom på vei til Kina SAS1DSVG said: Har en Beijing tur på nyåret, mente jeg leste en plass om at man måtte ha noen papirer i orden ettersom man fløy over Russland. Click to expand... Du må blant annet kunne synge Blueberry Hill (bare å starte øving.) Kudos til Vladimir for å stille opp på denne, og ja det er Kevin Costner som står klappende i publikum. youtube.com/watch?v=IV4IjHz2yIo
Re: Russisk luftrom på vei til Kina SAS1DSVG said: Har en Beijing tur på nyåret, mente jeg leste en plass om at man måtte ha noen papirer i orden ettersom man fløy over Russland. Click to expand... Du må blant annet kunne synge Blueberry Hill (bare å starte øving.) Kudos til Vladimir for å stille opp på denne, og ja det er Kevin Costner som står klappende i publikum. youtube.com/watch?v=IV4IjHz2yIo
eql1zr ScanFlyer Silver 22 Nov 2016 #4 Re: Russisk luftrom på vei til Kina En må legge inn APIS (navn/passinfo) i bookingen på forhånd. Kanskje det er det du tenker på?
Re: Russisk luftrom på vei til Kina En må legge inn APIS (navn/passinfo) i bookingen på forhånd. Kanskje det er det du tenker på?
S SAS1DSVG ScanFlyer Blue 22 Nov 2016 #5 Re: Russisk luftrom på vei til Kina Takk, ser ut som jeg roter litt...