• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rrrriktig god søndags morgen!

Halvorsn

ScanFlyer Molded
Rrrriktig god søndags morgen!

Ja god morgen kjære medforumister. Om man kan si morgen kl halv fire på natta da. Flytoget om en time er neste stopp, før man om ca 14 timer vil havne i MAD etter en tur innom MUC en times tid i transfer. Med det ønsker jeg en god ferie til dere alle!

Re: Rrrriktig god søndags morgen!

God morgen og god tur! Da var det på tide å hoppe til køys! Sitter her i de sene nattetimer og redigerer bilder, og så snart jeg er stått opp igjen (mellom kl. 12-13) legger jeg ut flybilder fra den fjerne østen. Ha en riktig god søndag til dere alle! :)

God morgen eller god natt! (Stryk det som ikke passer)

Da var atter en jobbehelg over, og det er på tide med et par bajere før det er seng. Litt forum må skumleses så klart.

Det blir ut i middagsbesøk senere i dag, med god mat og god drikke , ellers null planer for søndagen enn å ta det piano.

Ha en fin søndag forumister! :)

God morgen

Da er man straks klar til å få ut SN2288 fra bruket her. Følges tett av BA - LX - BA - TP

Ser ut som om flightene ikke er fullt så overbooket som i går. Og det er jo deilig.
Da er det håp om en litt roligere dag i dag.

S

Zombiemodus etter seks timers søvn fordelt på to netter. I det minste kommet til Dubai, og det på nødutgang og greier! Sitter nå i Staff Check in lounge og prøver å finne ut om vi prøver direkte til JNB eller via NBO.

Ha en bedre søndag.

God morgen fra et vått SVG. Skikkelig surt oktober vær i dag. Rolig dag på jobben i dag. Skal bli godt å komme hjem for å se på premier league og spille Fifa11.

God morgen fra ett vått Nærsnes. Snart avreise til OSL med Alfa Romeo og flytog. Imorgen sitter man på Suda i BKK og spiser Tom Kha Gai suppe og endel annet.
Ha en fin dag.

God morgen fra Bislett. Flotte nyheter å våkne til med Hushovd som verdensmester på sykkel.:nor Her er dagens første smerestillende tatt og jeg må snart bestemme meg for om jeg skal ha suppe eller is til frokost. Ellers blir det å gjøre minst mulig. Ha en fin dag

God morgen fra Mosjøen for siste gang for denne gang. Om noen små timer settes kursen sørover mot OSL på første etappe av Den Lange Veien hjem. Solen skinner og det er fortsatt nydelig vær, men jeg regner med at det er slutt på det når jeg drar .. ;)

Fotballkamp i kveld - skal bli deilig å se Stabæk ta en etterlengtet seier 'live'.

God morgen folkens! Müsli med yoghurt inntas til frukost. Klokken 11 skal vi spille kamp i Bowling mot Cross fra Stavanger. Ny kamp igjen klokken 13 mot Hook. Vi leder Umbroligaen(den øverste divisjonen i Norge) etter 3 omganger. Så gjenstår det å se om vi leder etter disse 2 kampene. www.bowling.no/ligaspill for resultater :) Drammen Tigers på topp!

Thomas

Glad morgen fra Clarion Collection Atlantic i Sandefjord... Gårsdagens fest på Midtåsen var vanvittig flott - for et sted (tok et glass ved peisen hvor Jahre brant noen bevis). Etter frokost settes kursen mot Oslo...

God morgen fra Bergen. Etter en uke med strålende sol, våknet man i dag opp til regn og grå skyer. Vel vel, med eksamen i morgen blir det uansett å holde seg inne på lesesalen. Ha en flott dag folkens!

God morgen fra Oslo.. Det eneste man har rukket idag, er å stå opp.
Ellers idag er det litt indretjeneste på programmet, siste dag av Ryder Cup, og man håper på rød seier fra balløya.

Ønsker ellers alle forumrister en bedre søndag :)

Last edited:

God morgen fra Gamle Oslo. Gårsdagens Mozart+Mahler var bra, selv om det ikke tok helt av. De kongelige (inkognito) var plassert behøvelig under i lokalet meg denne gangen. Og mens Aalesund møter et lag litt lavere på tabellen, blir det vel å innta sesongens første fårikål.

God formiddag fra Tananger,
Her som Vede sier sur og kraftig sørøst vind. Pillefygertene på vei inn på 18 på Sola kommer i "gangfart" i motvinden ser jeg.
Her blir det innedag til en forandring med et kort besøk til Flymuseet for kaffe og vafler før det blir samling til middag med hele familien utpå ettermiddagen.
3 generasjoner samles med alt, det blir kjekt som vanlig.

God formiddag alle sammen!
I dag skal jeg til Polen, så dette blir en bra dag!!
I Ulsteinvik er det lett regn og litt vind.
Ha en fin dag.

Så var det blitt søndag ja!

Et skikkelig møkkavær her i sør! Vind og regn og grått og trist! En fin dag å være inne på!

Ingen planer for dagen! Og i morgen er det mandag! Akk ja....

BF:cool2

God søndag fra Trondheim

Her har det blitt vått idag,og det blåser fortsatt.Deilig turvær mao ;)
Blir vel et besøk til legen i morra tidlig, da ryggen fortsatt ikke er helt i vater.... :(

Håper alle får en fin søndag :D :D

Ryddesjau utført etter gårdsdagens fest i heimen. Nå er det "peddalla" på bordet og en rolig aften med familien. Ellers står det 40 banankasser som skal fylles med diverse og flyttes til ny leilighet. Anyone?

På jobb og klar for senvakten her på kundesenteret.. stille på telefonen så langt.. kanskje det holder utover kvelden. Været er surt og ruskete, men det er nå en del av hverdagen det også.

Back