• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL Royal Jordanian 787-8 01JUN19

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Royal Jordanian's 787 JY-BAG på vei til Chicago har snudd vest for Bergen og er på vei til OSL. Nede rundt 1550. Passasjer trenger legehjelp.
 
Re: Royal Jordanian 787-8

Kan virke som disse langrutene fra Midt Østen til USA ofte diverter pga medical. Gardermoen har vel stadig slike.
 
Re: Royal Jordanian 787-8

Kan virke som disse langrutene fra Midt Østen til USA ofte diverter pga medical. Gardermoen har vel stadig slike.

God beliggenghet og god infrastruktur. Alt er lettere på en storflyplass, så da vil man helst til en slik.
 
Re: Royal Jordanian 787-8

Det virker på meg rart at de stadig passerer BGO og går til OSL, men det har vel kanskje noe med at infrastrukturen på flyplassen der er bedre enn på BGO!?
...men det vil også si at det ikke er så nøye om pasienten kommer til behandling en times tid seinere :lol:
 
Re: Royal Jordanian 787-8

Det virker på meg rart at de stadig passerer BGO og går til OSL, men det har vel kanskje noe med at infrastrukturen på flyplassen der er bedre enn på BGO!?
...men det vil også si at det ikke er så nøye om pasienten kommer til behandling en times tid seinere :lol:

Det at det kun er 2000m til disposisjon for tiden, teller sikkert litt .. ;)

Men med mindre det står om liv og død, er det alltid lettere å velge en storflyplass. Der har man stort sett alt man trenger, inkludert overnattings- og ombookingsmuligheter dersom man f.eks. skulle gå ut på arbeidstid eller få teknisk.
 
Back
Top