• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Røros Lufthavn Mai - Juli 2014

Jabberwocky

ScanFlyer Blue
Røros Lufthavn Mai - Juli 2014

Røros Lufthavn er vel ikke den plassen det legges ut mest bilder i fra på forumet her, men jeg har i hvert fall vært der oppe i perioder de siste månedene. Så her kommer noen bilder :)

a54a6e.jpg

f46a55.jpg

e1fdba.jpg

4a9c21.jpg

46666d.jpg

be11bd.jpg

ffa239.jpg

166661.jpg

63a653.jpg

2f78fd.jpg

18217e.jpg

4ede6f.jpg

00e5ac.jpg

e48cfc.jpg

Re: Røros Lufthavn Mai - Juli 2014

Flott å se bilder fra Røros. Ikke den mest spennende flyplassen, men du har gode motiver og det er artig å se dine bilder fra gruvebyen.

De 4 siste bildene var fantastiske. Morsomt å se bilder fra en flyplass som har lite trafikk. Mener å huske at "terminalen" bare er et lite skur. Kan det stemme?

Artig med bilder fra Røros. Meget god kvalitet var det også. :up:

De 4 siste bildene var fantastiske. Morsomt å se bilder fra en flyplass som har lite trafikk. Mener å huske at "terminalen" bare er et lite skur. Kan det stemme?

Hvilket av "skurene" tenker du på? :rolleyes:
Veldig fine bilder var det i hvert fall :)

Attachments

• RRS2.jpg
    RRS2.jpg
    32.6 KB · Views: 414

Liker meg godt på Røros, og i mine "glansdager" med PPL fløy jeg Piper Tomahawk et par ganger tur/retur Kristiansund-Røros.
Det var i de dager da GPS ikke var oppfunnet, og å dra til innover fjellheimen for en kystflyger var noe spesielt, men helt ok selvsagt :-)
Takk for bilder, artig :-)

Her er forøvrig "skuret" fra baksiden, der alle flybussene og taxiene stopper (haha)

Back