L LN-GAB ScanFlyer Blue 25 Dec 2009 #1 Siden det var interesse for noen flere bilder, dykket jeg litt ned i arkivet igjen. Bildene er tatt på Værnes, Kastrup, Gardermoen og Ørlandet. OBS: Mange bilder. Flere av bildene er litt skjeve.. Dårlig bilde, men fortsatt to C-5 Galaxy på Værnes Takk for denne gang!
Siden det var interesse for noen flere bilder, dykket jeg litt ned i arkivet igjen. Bildene er tatt på Værnes, Kastrup, Gardermoen og Ørlandet. OBS: Mange bilder. Flere av bildene er litt skjeve.. Dårlig bilde, men fortsatt to C-5 Galaxy på Værnes Takk for denne gang!
rogaland10 ScanFlyer Blue 25 Dec 2009 #7 Utrolig flotte og skarpe bilder Veldig bra at du viste bilder av fly vi ellers ikke får se lenger Det satte jeg stor pris på.
Utrolig flotte og skarpe bilder Veldig bra at du viste bilder av fly vi ellers ikke får se lenger Det satte jeg stor pris på.
LN-VGT ScanFlyer Blue 25 Dec 2009 #8 Supre bilder! Vet noen hva slags registrering den Jetstreamen til Coast Air hadde?
L LN-GAB ScanFlyer Blue 25 Dec 2009 #9 Tusen takk for alle tilbakemeldingene! LN-VGT: LN-FAN (faktisk..)
Even92LN ScanFlyer Gold 25 Dec 2009 #12 Fan ta stisk bra bilder Sylskarpt og krystallklar kvalitet! En nytelse å se gjennom, absolutt!
J JonF ScanFlyer Blue 25 Dec 2009 #13 Dæven for noen bilder :wow: Likte spesielt godt det siste bildet, speechless
Iberworld ScanFlyer Blue 25 Dec 2009 #14 Oi,oi! Like flotte bilder dette som forrige gang! Takk for at du delte enda flere bilder med oss.
L LN-GAB ScanFlyer Blue 26 Dec 2009 #18 Tusen takk, alle sammen Tændis: Stort sett Sigma 50-500mm, bortsett fra blant annet den spanske Mirage 2000.
Tusen takk, alle sammen Tændis: Stort sett Sigma 50-500mm, bortsett fra blant annet den spanske Mirage 2000.