TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..
Discovery er nå på vei nedover. Deorbit burn pågår akkurat nå, den varer i 2.30 min.
Det blir landing på Edwards AFB
Det blir landing på Edwards AFB
Det var som f..., ble snytt for den ja!
Hadde tatt meg av flyging i ettermiddag på Space Coast Regional (KTIX) og med leilighet rett syd av TTS lå alt til rette.... Hadde til og med handlet lime til GT'en og stillt opp terrassestolene "rette" veien. Vinden har vært fra nord hele uken og klare kvelder i ett ellers så disig Brevard County.
Så snudde det i dag og da kom selvfølgelig "ettermiddagsværet", astronauter er heller ikke så glad i de to bokstavene TS skjønner jeg.
Men jeg skal leve lenge på "nightlaunchen" for den var rå!
Vi satt en gjeng på stranden og det i stummende mørke, det var som om noen slo over lysbryteren når det dro igang. 10 sekunder senere satte samme "noen" igang ragnarokk, et crescendo i lyd jeg aldri har hørt maken til.
Tok meg selv i å stå med nakken knekt bakover og med åpen munn 3 minutter senere
Hva er grunnen til at det snart er slutt?Synd at det går mot slutten for romfergene.
Hva er grunnen til at det snart er slutt?
Vanvittig kul video. Hvor stor er hastigheten når fergen entrer atmosfæren og hvor lang tid bruker den fra det punktet til landing?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.