• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Rolig 1. juledag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra den blå stuen. Fyr på peisen, kaffe og julekaker. I dag ryker tradisjonen tro juletreet og vi får tilbake noen ekstra kvadratmeter med stue. Tur innom det ene opphavet før vi skal ha svigermor på middag i kveld. Det er vel bare å fortsette med å nyte…skulle tro jeg hadde nyttårsforsettet klart allerede.

God morgen og god jul fra det jeg mener må være den grå stuen på fjellet med fyr i peisen. Hyggelig kveld i går og vi kom oss helt til topps uten lading på vei hjem. Kjenner meg litt uggen, men håper det ikke er samme greiene andre familiemedlemmer hadde før jul. Det blåser ute hører jeg. Litt usikker på dagens plan blir ut fra form, men indrefilet av kalv, nybakte rundstykker til frokost, langrenn og alpint stod alt på plan i går iallfall.

God morgen og gledelig jul fra Stavanger.
Her sitter en iført pysj fra EVA og nyter en kopp Matcha Latte.
Om litt blir det julefrokost #2 hos ex og i dag stiller også alle tre døtre og barnebarnet.
Kvelden i går gikk smurt, var tidlig hjemme for å kunne passe på barnebarn noen timer slik at «mor & far» kunne få nyte julen litt ekstra.
Ha en glitrende og flott juledag!

God morgen fra Asker. Her er dagen startet på en espresso og litt kaker. Julelunsj her senere, så ny anledning til å bli veldig mett. Planen er en liten løpetur når alle gjestene har dratt. Ha en fin dag.

Hallo 1 juledag er jo den egentlige jula og så tenker folk å kaste ut juletreet allerede. Klarer ikke å bli enig med Eb her.

Jaja god 1 juledag, også i dag skal det jobbes men kveldsvakt . Men kan ikke klage for det er mindre pasienttrykk og det er ofte et roligere tempo. Pluss greit betalt.

• Like
Reactions: EB
God Morgon från Göteborg,
Lugn och stilla morgon innan bilen går ut mot Landvetter. Där parkeras den på P4 innan jag tar mig via Amsterdam och Nairobi till Zanzibar med KLM och Kenya Airways.

Ha en flott 1a juldag.

God 1. Juledag fra Svartehavet kor vi har stoppa og lagt baugen opp mot vinden mens mannskapet inntar et bedre Julemåltid ombord

Christmas01.jpg

Christmas02.jpg

Christmas03.jpg

Christmas04.jpg

Christmas05.jpg

Christmas06.jpg

Christmas07.jpg

Christmas08.jpg

Christmas09.jpg

Christmas10.jpg

Morn fra Tønsberg. Her blir det forhåpentligvis hvilepuls resten av dagen, og så skal noen slitne små få lov til å legge seg tidlig i dag etter et døgn på høygir, så blir det litt egentid med kona i kveld

G'julemorgen! Akkurat tilbake fra en halvannen times tur med pelsdotten. Så ikke en sjel. Ikke engang et rådyr!
Eldstemann og kona klokket inn ved tretiden, så de skal få sove litt til. Smekkfull Chester fra Seattle, og de var oppe i $2000 per hode for å få folk til å stå av.
Fortsatt god jul! Treet skal få stå noen dager til.

God morgen fra Gulfen. Nå er vi mer eller mindre amerikanere og penklærne er lagt bort etter gårsdagens steak-dinner ved vannet. Rart å være her uten en sky på himmelen og null torden og regn. Morgenkaffen med FruS på bryggen ble plutselig et natur-show hvor en svær ørn tok en real fisk 10 meter fra oss.

Nå er det bare basseng-kos frem til det blir nok en sunset middag ved vannet. Amerika ass..

Attachments

• IMG_8949.webp
    IMG_8949.webp
    154.9 KB · Views: 20
Feliz Navidad fra Buenos Aires og Alvear Palace. Skikkelig Home Alone 2-stemning her. Nå litt bassengtid før det blir en skikkelig asado i ettermiddag.

Trallabom så det suser fra Lillestrøm. SÅ SJUKT DEILIG MED JULEFERIE ETC!!!! ÅJÅJÅJÅJÅJ

Koser meg med juleheftet til Asterix og Obelix. Kjenner meg litt igjen i Obelix, spesielt i matveien. Apropos matveien, så er det restefest snart

Ha det braaaaa

God 1. juledag. Familiefesten er over og vi er hjemme igjen, og det skal slappes av. Jeg håper alle har en fredfull jul. Det er interessant å se hvor mange ulike steder forummedlemmer feirer jul.

Back