• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God 1. juledag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Stille i huset, kaffe i kopp og kropp, fyr på peisen og med ny bok i godstolen så er livet faktisk aller best inne her nå. Ble en veldig hyggelig kveld i 1. etg i går…men tvillinger på 3 1/2 år har høyere lydnivå enn de fleste fly vi er vant til i dag. Tur til opphavet i ettermiddag. Fortsatt gledelig jul!

Morn fra CCB utenfor Bergen.

En stille nattevakt går mot slutten.
Det ble hvertfall nok mat i går, og snop gjennom natten selv om eg allerede gleder meg til havets buffe i ettermiddag. Først noen timer søvn.

Fortsatt God Jul

FQTV

God morgen fra Lillestrøm!
Fin julefeiring i går og i dag skal det slappes helt av, før det skal flys litt igjen i morgen. :)
Ha en fin 1 juledag!

God morgen fra Asker. Etter kona testet positivt rett før gjestene skulle komme i går, så ble det plutselig litt færre rundt bordet og juletreet enn planlagt, men fikk tross alt gjennomført en ganske så normal juleaften for barna. Så får man se om hun klarer smitte meg eller om jeg er immun. Isolasjon er uaktuelt, bedre bare bli ferdig med det, så heller gjøre en innsats der :p PCR time på hele banden i morgen tidlig, men inntil da blir det å teste ut og hjelpe til å bygge ymse leker for barna

Last edited:
Morn fra Sandefjord, først oppe med bølla litt for tidlig og nå er kaffemaskinen tom for vann og jeg finner ikke ut av hvordan man fyller på, satser på at noen voksne står opp snart.
Ble noen pakker i år også, så nå må jeg visst ut på tur, fyre bål, spise hjemmelaget biltong og lese Dune.
Fredelig juledag til alle fly-skravlere

God morgen fra Midtausten. Ny dag og nye muligheter og fremdeles litt rart å være utenfor Europa igjen. Nydelig kveld på Al Qasr stranden i går på en utrolig fransk restaurant med god mat og service. Gøy at mange av de ansatte på hotellet fremdeles husker navnene på barna og smiler fra øre til øre.

God bedring til familien Someone.

God julemorgen fra Skottland

Ikke bare kona til Someone som testa positivt, måtte en runde med PCR test begge to da kona hadde en positiv test i går morges. Har innstillt oss på at romjula blir tilbragt innendørs.

Rolig julemorgen her, venter på at kona skal våkne så pakkeåpninga kan begynde.

Ha en god juledag alle sammen [emoji846]

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God første juledag!!!
fa3d996cfcba762b9bf89e6c7827d914.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

G’juledagsmårgen!
16-17 grader på terrassen allerede. Mao tørt og fint på taket og ingen vektbegrensninger for nissen.

Bikkjene fikk meg opp tidlig som vanlig, så da er det bare å vente på at svigerbeistet rører på seg i hulen sin.

God jul! Har jo faktisk rukket å bli ettermiddag allerede. Våknet til vanlig tid 05.10, men klarte faktisk å sovne igjen, kanskje julefreden som setter seg i kroppen?

Julebrunsj med opphavet til bords er unnagjort og det spille Kinasjakk i etasjen under. Tipper valget blir dnkelt for barna om de kan velge mellom joggetur med papoa eller spasertur med de gamle. Vi må iallfall komme oss ut å nyte været. Termometeret viste -15, men yr -4 så jeg ønsker meg termometer til bursdagen min.

Håper alle nyter resten av dagen!

Hei fra Bergen. Startet dagen som de to foregående med litt trappetrim opp til Ulriken
10005931-13CA-49C6-89B9-37B13E76AA6C.jpeg

Resten av dagen har gått med til Billy Summers, Stephen King sin beste bok siden Mr.Mercedes

God fortsatt jul ønskes alle.

God ettermiddag fra Kongsberg.

Her har det vært en meget rolig dag i dag. Jeg fikk gått meg en tur heldigivis slik at det ble litt mosjon. Kaldt i Kongsberg i dag, med temperatur på -14 grader på morgenkvisten og rundt -10 midt på dagen. Blir nok mest sløving resten av dagen også.

Ser ut som at MAGA-gjengen ikke liker den noe særlig …. Mye terningkast en på Ammason …. :stir
Haha han benytter enhver mulighet til å gi den gjengen et større eller mindre stikk i denne boken

God kvelden frå Trondheim. Mett. Det er vel ei oppsummering. Kom oss ut i snøen halvanna time også, bra det. God bedring til alle positive! Det begynner visst å bli ein del. Ikkje artig å ha i hus, det er sikkert...

Fekk også med live stream frå Korou i stad også, såg ut som at Ariane leverte varene, og det store teleskopet kom seg avgårde!

Back