Alt for lenge siden sist oppdatering nå![]()
Litt flere bilder.. Selv om kona er skikkelig femi så overrasker hun hele tiden. Kjører bil og båt som en mann, null redd for hai (badet lenge midt ute i gulfen hvor undertegnede tok noen korte dypperter) og null redd for lynnedslag. Dette pakket inn med konstant godt humør synes jeg er ganske merkelig adferd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Herlig å se at dere koser dere, takk for en flott rapport!
Fikk en GMC Denali utlevert i Tampa i går vi også, så nå dures det rundt i ei kjempebalje her!
Bahamas neste helg, nå noen dager ved bassenget her på Msargaritaville Cottages!
Kim
Så det begynner å bli nokså klart din kone har veldig mye Italiensk blod (en spør aldri om hvor det kommer fra, en bare nyter resultatene : ) ) vin snakker om opp i mot 90% og sannsynligvis over 90% - ta dette fra en som er gift med en liten italienerinne ! Kjenner igjen alle symptomene fra La Perla (den femi delen) til hvordan hun hentet en 35 ft Moving Truck - utleierene sa “That little Girl jumped in and drove of like a fucking Trucker !!”
Eller akkurat nå hvor hun har funnet en 1989 Rød Alfa Graduate for salg her - selgeren vet nok ikke ennå hva som skjer - How can you list such a beautiful car and not even wash it !! Hvem vet - etter at hun har skremt selgeren med solide rundetider Bainbridge Island round, 5 speed on the floor - how fun !!
Du har en kone med italiensk blod, og vær trygg, som god årgangsvin det blir bare bedre !!
Eller kort versjonen - fantastisk trip rapport
Takker så mye.. Tipper det er fint lite italiensk blod i denne, nærmere 1.80, blå øyne og ikke glad i å lage mat :colgate:
Nå kom Miguel med en iskald lokal IPA her så jeg må legge på
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
IPADet blir kanskje folk av deg også :
Litt på siden hva kostet det å leie båt ? Her er det helt hinsides priset…
IPA har jeg drukket i godt over 20 år så folk blir det nok etter hvert. Elsker mangfold så jeg liker det meste så lenge det er godt produsert. Eneste jeg dessverre ikke liker (som jeg har prøvd å like siden 1991) er Lagavulin 16. Redpekter også andres preferanser med like sterkt mangfold
Båten fikk vi prutet ned til 430 dollar for en hel dag som er akkurat innafor.
IPA har jeg drukket i godt over 20 år så folk blir det nok etter hvert. Elsker mangfold så jeg liker det meste så lenge det er godt produsert. Eneste jeg dessverre ikke liker (som jeg har prøvd å like siden 1991) er Lagavulin 16. Redpekter også andres preferanser med like sterkt mangfold
Båten fikk vi prutet ned til 430 dollar for en hel dag som er akkurat innafor.
På en måte er vi enige eller vi ønsker det samme - mangfold som er godt produsert !
Men når en finner Kona Brewing (Hawaii Big Island) i Drammen er det en indikasjon på at mangfoldet faktisk forsvinner…. Jeg har en interesse for godt øl og forsøker alltid å finne lokalt.
At du liker Bud, Coors, Miller har jeg absolutt ingen problemer med - det jeg er redd for hvordan disse (og firmaet som bak dem) aktivt reduserer hva jeg finne i butikkene - mitt mangfold. For litt under 10 år siden begynte dette firmaet (InBew - Sør Afrika) å kjøpe opp Mikro Bryggerier - tror det første var 10 Barrel i Bend Oregon, så fulgte Elysian lokalt i Seattle, Ninkasa i Eugene - og masse andre. De siste 4-5 månedene har bryggeri etter bryggeri forsvunnet fra hyllene hos vår lokale Safeway (det samme hos alle de store Dagligvarekjedene her) vi er nå nede på 10-15% Mikrobryggerer (ned fra 60%) og i dag er det kun nettopp de som ble kjøpt opp av InBew - de bruker sin enorme markedskrefter til dramatisk redusere mitt mangfold. (Rant over !)