Trdfly Moderator Medlem 26 Apr 2022 #42 Tusen takk for en skikkelig kvalitets TripReport! Kjenner det kribler skikkelig med å få bruket ESTA, som jeg nylig fiksa ..
Tusen takk for en skikkelig kvalitets TripReport! Kjenner det kribler skikkelig med å få bruket ESTA, som jeg nylig fiksa ..
SK384 ScanFlyer Dusty Medlem 27 Apr 2022 #43 Takk for flott rapport. Det har vært spennende å lese om roadtripen og flyturene.
S semmern ScanFlyer Gold 1 May 2022 #44 Big Sur, Carmel og Monterey-området er noen av favorittstedene mine. Det er utrolig flott der borte, rett og slett. Lyst til å ta den turen igjen så snart det lar seg gjøre!
Big Sur, Carmel og Monterey-området er noen av favorittstedene mine. Det er utrolig flott der borte, rett og slett. Lyst til å ta den turen igjen så snart det lar seg gjøre!
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 1 May 2022 #45 Takk for veldig bra tripraport. I området der (West Coast) har jeg kjørt flere ganger. Moro å se bilder
Takk for veldig bra tripraport. I området der (West Coast) har jeg kjørt flere ganger. Moro å se bilder