ris til norwegian...

Passasjerene vil alltid klage uansett. Spiller ikke noen rolle hva man gjør nesten... Men synd da at de skal føle det så ille...

Hva i all verden skal man forvente da?

Jeg er 100% overbevist om at alle de større selskapene satte inn hode og klut på kundesenteret, ba folk om å komme tilbake på jobb og satt inn så mye kapasitet som mulig. Jeg tviler på at Norwegian ellr SAS ikke forsøkteså godt de kunne å komme i kontakt med flest mulig.

Man kunne kanskje være flinkere til å sende ut SMS til reisende som er berørt av ulike flighter. Det burde være en enkel sak og oppdatere sine reisende med status på deres flight med info. Mulig de gjør dette i dag også, men i såfall fungerer de vel ikke godt nok.

Det ville være såre enkelt å legge opp et slikt system med info.
"Fra Norwegian: DY 1234 til Trondheim er desverre innstilt inntill videre.
Møt opp på flyplassen. Ny oppdatering kommer på SMS kl 22:30"

Hva i all verden skal man forvente da?

Jeg er 100% overbevist om at alle de større selskapene satte inn hode og klut på kundesenteret, ba folk om å komme tilbake på jobb og satt inn så mye kapasitet som mulig. Jeg tviler på at Norwegian ellr SAS ikke forsøkteså godt de kunne å komme i kontakt med flest mulig.

Man kunne kanskje være flinkere til å sende ut SMS til reisende som er berørt av ulike flighter. Det burde være en enkel sak og oppdatere sine reisende med status på deres flight med info. Mulig de gjør dette i dag også, men i såfall fungerer de vel ikke godt nok.

Det ville være såre enkelt å legge opp et slikt system med info.
"Fra Norwegian: DY 1234 til Trondheim er desverre innstilt inntill videre.
Møt opp på flyplassen. Ny oppdatering kommer på SMS kl 22:30"

Helt enig.... Og Norwegian skal starte eget mobilselskap.... sånne små ting som dette burde være på plass før det...

Back