• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

RIKTIG GOD TIRSDAGS MORGEN

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Ha...DENNE gangen er jeg tidlig ute gitt....

Er atter en gang på nattevakt, men skal da hjem om 4 timer.....og rett i bingen før gjestehuset skal snekres på og males på før vinteren...

Hører mine venner på met.no på Blinder'n lover meg godvær et par dager og:up:

Ha en strååålende dag alle :hi2

Vet ikke helt om jeg skal si god morgen eller god natt, har faktisk ikke lagt meg ennå, eller rettere sagt, jeg fikk ikke sove så jeg sto opp igjen. Var litt småsyk søndag og mandag, så det ble litt vel mye søvn på meg, men planen er å komme seg på skolen igjen i morgen tidlig, så det er vel på tide å hoppe til køys igjen.

Glad tirsdag! Tøfft å starte opp igjen etter 4 dager med sommer, sol og fri!! Er vel nok mail i innboksen til å holde meg i arbeid ut dagen... Ha en bedre tirsdag!

god tirsdag fra FBU! Dæven det er MØRKT!! I natt hadde termometeret mitt logget 3 grader på Korpåsen! brrrrr. Godt jeg har fått meg garasjeportåpner, så jeg slipper å gå ut av bilen igjen. Nå er det ikke lenge før det blir vinterdekk og rim på bakken....

Et par små oppdateringer på Scanair.no i går. Mangler jeg nå noen danske flyselskaper?

Morgen! Pent vær, småfriskt og høstferie-trafikk å melde fra staden idag. Ser ut til å bli en helt okej da. Og ikke nok med at det begynner å bli mørkt om morgenen, det begynner jammen meg å røyne på tidlig om kvelden også!

Nyydelig vær her sør i dag også!

I formiddag skal jeg ha en tur til Kjevik for å hente mor og barn som returnerer etter en lenger utenlandsferie. Turen ble gjort med SK til CPH og SQ videre. Skal bli fint å se Jr. igjen. Så da kommer vel dagen til å gå fort tenker jeg!

Ha en fin dag dere andre også!

BF

God morgen fra Alta.

Her er det rundt 5 grader i dag og øsende regn. Ble en våt fornøyelse å sykle til jobb i dag. Her kan nattefrosten komme når som helst. Har allerede skiftet om til piggdekk på ene bilen. Greit å sko den med vinterutstyr i tilfelle det ligger snø og is veien en morning.

Inte en god morgon!

Folket i det här landet (Frankrike) har bestämt sig för att gå ut i en generalstrejk. ALLT franskt står still. Tåg, bussar, flyg etc. Desvärre så är det business as usual på Monacosidan så jag får försöka ta mig ner till universitetet på något sätt.

Lilleputtstaten kan bjuda på 19 grader och sol.

Ha en fin dag

Glad tirsdag fra et solfylt Drammen!

Dagen startet med 5 grader, som den har gjort en stund nå. Vinterdekk og felg er kjøpt inn, får vel sette dem på innen to-tre uker. Da skal vi til fjells, så da må de på uansett...

God tirsdag.
Da er jeg framme i BKK etter en helt OK reise med TG sin 747-400 på Royal Silk Class( Tripreport med bilder kommer) Litt gammelt og slitt preg der foran, men når det gjelder mat og service er det ikke mange som slår TG!
Savnet virkelig WLAN på sen å lang reise, og ikke minst at det ikke var strømuttak til PC. MEN .. jeg fikk da sett 3 filmer, spist godt og sovet slitt slik at jeg var kapabel til å gå rett på møte her i morges. Nå skal jeg finne fram paraplyen og komme meg ut og få meg noe nydelig Thaimat :p

Nå blir det barnebursdag...1 år er en viktig dag - i allefall for foreldre skal jeg dømme etter sms`er fra CK!!!

Sitter med morrakaffen og oppdaterer meg ... kom hjem ved midnatt etter aa ha floeyet Wien-Gander-Orlando med ATA og Orlando-Atlanta med airTran. Deretter var det MARTA-tog til North Springs for aa hente bilen. Toget var fullt og inflight underholdning med to dopa negere som banket loes paa hverandre.

Dagen skal brukes til utpakking, boblebad og skriving av reiseregning.

God morgen i fra skikkelig vest....
Etter en times work-out ble det en meget god veldig fair trade kaffe paa fergen, med Al Frankens Podcast....med Bush og Co innsats de siste maanedene er det en sann nytelse aa hoere Al Franken fraatse i Brownie og andre cronies....fergeturen avsluttet med en DC-8-63 paa final inn til BFI......kan livet bli bedre!!!

Endelig har vi sett bilder av det nye huset til DC-8-63...ser veldig hyggelig ut. Fergeturen vet jeg jo av erfaring er meget hyggelig...:spin:

Back