Bra rapport, får vi være med på returen også? Har sq stengt lhr-loungen helt? Ikke helt sett poenget med den sien C-klasse får bruke Club House uansett.
Har TG også cook the book som sq?
SQ loungen skulle være stengt en måned fra 18 juni for oppussing. Ikke forstår jeg hvorfor de bruker penger på dette nå, ettersom alle Star A selskaper flytter over til terminal 2 som er under oppussing i løpet av (var det) ett års tid?
TG har menyvalg både for F og C, men ikke fra alle destinasjoner. Menyene er også forskjellige. Da vi reiste HKG - BKK for en uke siden, bestilte vi mat på deres nettsider, men de hadde visst lagt ut feil meny, og dette informerte de oss om på mail 10 timer før flyet gikk, og da satt vi allerede på et fly på vei til HKG, så den hadde vi ikke sett. Så den maten fikk vi ikke. Hummeren var som sagt ikke god, biffen i C var super. Den i F var ok, men ikke mer enn det. Så noen som hadde bestilt en rød thai curry med reker. Den så super ut! Så kanskje det er tryggest å gå for thai mat ex-BKK?
Har nok ikke tenkt å inkludere returen i denne rapporten. Det er vel alltid slik at utreisen er en fryd, men hjemreisen er man litt lei. Og mye gikk dessverre galt på hjemreisen, og jeg har lite lyst til å hente frem de dårlige opplevelsene fra hukommelsen. Skal heller prøve å komme med en rapport fra turen i forrige uke til HKG og BKK.
Takk for nok en fin og lystig rapport.. Gleder meg til fortsettelsen.
Fremdeles blir jeg imponert over hvordan dere klarer å kjenne forskjeller på ett års forskjell i årgang i 35000 fot med et par enheter innabords fra før av.
Ja, du vet noen av oss er flinke!!

Fakta er vel at 2002 årgangen var eksepsjonell. Eieren av Dom P har prøvd å trekke tilbake 2003 årgangen, da denne var såpass dårlig at de egentlig ikke ville være bekjent av den. Kanskje Thai har kjøpt opp det tilbaketrukne partiet billig??:8:
Jeg skal fly TG 920 til FRA i morgen i F og etter og ha lest denne bra raportten så gleder jeg meg mere
Vel, jeg hadde også TG920 hjem, og det var en begredelig opplevelse. Men det var vel mest takket være et elendig uerfarent crew som klarte å ødelegge det meste. Får håpe du er mer heldig enn det vi var. Håper menyen dere får er bedre enn den vi fikk!
Takker forøvrig for gode tilbakemeldinger. Kanskje noen vil nominere den i sommerkonkurransen?
BF:cool2