Riktig god fredags morgen

stefan78

ScanFlyer Blue
En riktig god morgen fra kalde Bergen. Stjerneklart og -7 grader for øyeblikket, ser ut til og bli nok en fin dag. Nattens jobbing er snart unnagjort, og senga venter :colgate:

Ha en fin dag alle sammen!

Go'morgen & Go'natt Stefan og god morgen alle sammen!

Da er snart nattens vakt over og det bærer hjem til noen fridager og en liten tur til Bodø i helgen.....

Ha en strålende dag og en strålende helg alle forumister!

:D

Nattens søvn er unnagjort og dagens jobbing venter...:D Minus 6 grader og enda litt mere sne i hovedstaden. Ingen store planer annet enn minst to treningsøkter denne helgen. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!

God morgen. Da er min Non-Carb frokost inntatt og jeg står på farten for å få meg en skikkelig runde med Squash før jobb. Flott og lystbetont treningsmetode. Rene mildværet her i dag, med bare -18 :D 10 grader varmere enn i går i alle fall. Hvor i svarte ble den globale oppvarmingen av? Det er vel ikke lenge før tabloidavisene kommer med fete oppslag om at ny istid er like om hjørnet :lol:

God morgen, 8 kalde. Søvnen unnagjort og turen settes snart mot Gardermoen. Men ikke i jobb (for en gangs skyld) hele familien skal en helgetur til Bergen.

Litt spent på hvordan det går med snuppa som er nesten 2. Hun har flydilla og elsker fly, men blir spennende hvordan det går i lufta :rolleyes:

S

Her er det snart natt, og forhaapentligvis blir det soevn paa oss i natt....de siste 24 timene har gaatt med til aa pleie en syk liten Beagle....og etter en full dag hos vetrinaeren ser det ut det gaar langt bedre....

God dag fra København. Blir først en forelesning i formiddag før jeg får besøk av en kammerat over helgen. Proviant er skaffet som dere ser av bildet og som en vis man en gang sa: "Man can't live on bread alone" :cheers:

Ha en fin dag og god helg

Attachments

• P1000560.JPG
    P1000560.JPG
    47.8 KB · Views: 4
God fredag från Sigtuna,

Blir lite skrivande på min thesis nu på morgonen och i kväll bär det in till Stockholm och ett besök på Absolut Ice Bar i Stockholm med goda vänner.

Somenone: The true life of a student ;)

Her hva jeg skal åpne i kveld og feire en stressende uke med et par gode dråper fra:

http://friends.grandiosa.net/~alexh/yumyumyum.JPG

-A

(fikk ikke lagt den som

G'day guys fra Australia. Det var godt aa slippe unna vinteren i Europa. Flyturen ned hit for en uke siden var jo en laaaang affaere, men Austrian var ikke saa verst paa langdistanse. Flyet fra Oslo til Wien ble en god del forsiknket pga avising og noen passasjerer som aldri kom til gate. Det visste seg at disse skulle videre til Erbil i Irak, og at man maatte vente paa dem ettersom det ikke gaar saa mange fly dit og politifolk moette dem utenfor flyet paa Schwechat. Uansett, jeg rakk flyet til Sydney via Kuala Lumpur. Sydney anbefales og Gold Coast er ok,selv om det er vel kommersielt etter min smak. :2cents

Det hadde fallt mer snø i natt i Krsand og kjerring og barn ligger med influensa og jeg skal jobbe dobbelt i dag.

Hurra hurra:rolleyes: Nei det er slett ikke noen riktig god morgen her! Ellers takk!

BF:cool2

God formiddag fra Lysaker!

I kveld blir det kose middag med masse god vin på Palace Grill med en god kompis.

Det er godt å komme hjem til Norge!!

En bedre helg til alle sammen

Minus 6C,men det ser ut til å bli en dag uten snømåking iallefall.Blir endel indretjeneste i dag,men så blir helgen stort sett klar til andre gjøremål!

Originally posted by Tommy777

I kveld blir det kose middag med masse god vin på Palace Grill

Misunnelig ...............

God morgen fra Veikrysset i Atlanta hvor solen skinner og jeg er begravd i problemer med en spansk kunde. AENA (Spanish Airports) er ikke gode aa ha med aa gjoere ....

Velvel .. snart helg! To ting paa programmet - en tur til frisoeren og nye fotballstoevler til guttungen.

Cheerio!

Originally posted by Savipix

Jeg tror du kan legge til: True life of a young Carlsberg employee! :lol:

5 blå i Drammen, overskyet og i grunnen bare vær til å bli trist av. Heldigvis snør det ikke.
Ellers blir det grillfest både i kveld og i morgen (sesongen begynte imidlertid 2. januar...), så her blir det liv i leier'n... med øl fra det lokale - og Norges overlegent beste - bryggeri.

Originally posted by Trety

Originally posted by Savipix

Jeg tror du kan legge til: True life of a young Carlsberg employee! :lol:

5 blå i Drammen, overskyet og i grunnen bare vær til å bli trist av. Heldigvis snør det ikke.
Ellers blir det grillfest både i kveld og i morgen (sesongen begynte imidlertid 2. januar...), så her blir det liv i leier'n... med øl fra det lokale - og Norges overlegent beste - bryggeri.

Visste ikke at "den Noegne Oe" bryggeri kom fra Drammen :p :p

Originally posted by dc-8-63
Visste ikke at "den Noegne Oe" bryggeri kom fra Drammen :p :p

Nåh! :cool: Det ble et rikholdig utvalg i løpet etpar relativt fuktige kvelder: Pilsner, Fatøl, Lundetangen, Halv Halling og ikke minst min vinterfavoritt: Classic. Alle fra AASS selvsagt - og her tror jeg selv den blaserte ølhunden Bizflyer hadde hatt en minneverdig aften, litt avhengig av mengden av inntaket selvsagt. :lol:

Jeg ville nok heller foretrukket en Aas pils fremfor Nøgne Ø sine produkter som desverre ikke står helt til min smak!

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer
Jeg ville nok heller foretrukket en Aas pils fremfor Nøgne Ø sine produkter som desverre ikke står helt til min smak!

:clap

Du er herved å anse som et vennligsinnet menneske! ^_^ Ellers er det faktisk å få tak i AASS Pilsner, Fatøl og Bayer i Kristiansand ifølge min kamerat som har flyttet sørover...!

Back