Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting, kansellering m.v.? (2019->)
All claims kan du gøre her og det er nok også raskest å få det inn i riktig løype nå som alt antagelig bare rakner på kundeservice:
Gå hit og velg "Missed connection" og så kan du legge inn diverse bilag også
https://www.flysas.com/en/customer-service/contact/forms/claim-flights/
Så denne gangen er det en såpass real blekke etter vår 50 timers Safari at jeg tenkte å gå "all in" Så hva er "rettighetene" og hvordan går jeg frem mot SAS fort få igjen pengene? Hovedgrunnen for hele hendelsen var teknisk feil på OSL flyet som førte til misses connection og reroutimg.
1. Denne EU kompensasjonen på 600 euro? Hvor krever man dette? Er det mer da det ble ca 30 timer forsinkelse?
2, Prepaid og ikke refundable hotell Washington - hvor ber jeg om erstatning?
3. Fly IAD-MCO prepaid og null igjen - hvor ber jeg om dette?
4. Diverse måltider på flyplasser?
5. Degradering fra betalt Plus til economy på re-routingen?
Regner med å sende dette til Johan på diamant-mailen ikke fungerer?
Takker.
All claims kan du gøre her og det er nok også raskest å få det inn i riktig løype nå som alt antagelig bare rakner på kundeservice:
Gå hit og velg "Missed connection" og så kan du legge inn diverse bilag også
https://www.flysas.com/en/customer-service/contact/forms/claim-flights/