• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rett og slett herlig

Får satse på at Oslo blir en verdensmetropol, da, slik at det er nok flyfrakt til å fylle opp noen sværinger hver uke.
Spøk tilside, hvordan er det med Aeroflot, nå? Husker eg såg en av deres DC10 fraktere med jevne mellomrom tidligere. Vil de bruke MD11 på OSL nå, eller har de trukket seg ut?
 
Jeg hadde en kollega en gang, som påstod at vi (FedEx, altså..) kom til å ha en A380 på OSL i løpet av en ti års tid.. Jadda!! vi bestiller 10 stykk av verdens største fly, og setter den selvsagt inn mellom CDG og OSL :lol

Om den i såfall hadde gått via CPH, og fortsatt videre til ARN og HEL, så tror jeg den fortsatt hadde blitt i største laget, gitt... Men så var ikke den karen den skarpeste kniven i skuffen.. Han påstod bl.a. at han hadde sett FI med en A330 en gang..


Angående Aeroflot sine fraktere på OSL, så tror jeg nok ikke de har vært her på en stund, men om de evt. har tatt "pause" i påvente av 11'ere, eller gitt seg for gost, aner jeg faktisk ikke.. Savner de dagene, da vi hadde Korean, Aeroflot og Lufthansa, med henholdsvis 747, DC-10 og MD-11 linet opp ved cargoterminalen..
 
Back
Top