• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rett og slett herlig

Stilig fly, men tragisk og ubrukelig selskap som er innehaver av den på bildet ! :)

Tja, KLM øker jo stadig i Norge, og personlig er jeg meget fornøyd med selskapet. Når det gjelder pitch på longhaul så er jo de i klasse med bla BA og LH, 31-32".

Tja, KLM øker jo stadig i Norge, og personlig er jeg meget fornøyd med selskapet. Når det gjelder pitch på longhaul så er jo de i klasse med bla BA og LH, 31-32".

Utrolig hvor et par medlemmer her bryr seg om KLM, selv om de aldri beveger seg inn i et KLM-fly eller økonomi-klasse. Men hyggelig at de bryr seg da ^_^

Og begge er vel Liverpool-fans også, så de har vel litt frustrasjon om dagen :cool:

Utrolig hvor et par medlemmer her bryr seg om KLM, selv om de aldri beveger seg inn i et KLM-fly eller økonomi-klasse. Men hyggelig at de bryr seg da ^_^

Og begge er vel Liverpool-fans også, så de har vel litt frustrasjon om dagen :cool:

Hey! Ikke så rask på avtrekkern nu da om det er meg bl.a du tenker på.. Har flydd noen ganger med KLM gjennom årene da .. Så vet det meste om KLM-fly og Economy Class som du refererer til.. Og var det tragisk på den tiden jeg fløy mye med de - så har det hvertfall ikke blitt bedre med årene !

Blir mere å mere charter-selskap stil over KLM...

Det er tydelig at enkelte ikke har vett nok til å prøve noe annet enn KLM slik at de får sett med eigne auga at graset er grønare på den andre sida!

Og jepp! Er Liverpool Fan jeg og!!

BF:cool2

den gjør seg flott som frakter også:D

Nei du sier noe der :colgate:

IMG_0534.jpg

Last edited:
Er det der N583FE?
Den er meget hyppig gjest her nede, og i det siste har den stått parkert svært så fotovennlig også...

Er vel egentlig ikke så stor forskejll på servicen ombord på disse selskapene - KLM og FedEx - kanskje FedEx er best?

Meget frornøyd kunde også , bak i bussen. Kommer gjerne tilbake :D

Senere i år...

Er det der N583FE?
Den er meget hyppig gjest her nede, og i det siste har den stått parkert svært så fotovennlig også...

Stemmer det.. Den er dessverre ikke like hyppig her på OSL.. Bildet over viser ett av hele to FedEx-fly som landet (og tok av igjen..:colgate:) på OSL i året som gikk.. La oss håpe det blir flere etterhvert, dog ikke såå store..

Er vel egentlig ikke så stor forskejll på servicen ombord på disse selskapene - KLM og FedEx - kanskje FedEx er best?

Om vi ikke har såå god service ombord, så skal jeg hvertfall herved love gratis kaffe til alle forummedlemmer som evt. titter innom oss på OSL ;)

Det er tydelig at enkelte ikke har vett nok til å prøve noe annet enn KLM slik at de får sett med eigne auga at graset er grønare på den andre sida!

Og jepp! Er Liverpool Fan jeg og!!

BF:cool2

Vett har jeg nok av, Bizflyer. Derfor prøvde jeg SAS, men ble slett ikke imponert. BA var hakket bedre. NWA sitt inflight-system er f.eks mye bedre enn SAS sitt også. Dessverre har jeg ikke prøvd Singapore eller Thai, men det kommer nok. At de har bedre service og kvalitet KLM stemmer, men alt til sin pris..

Liverpool-fan? Personlig liker jeg fotball, og ikke kjedelig fotball.....men hver sin smak.

Ikveld er det iallefall litt ordentlig fotball igjen

Back