Resurs Flying Blue

Promokampanje vil kunne gi deg én vei i C til Østen eller Sør, mellom eller nord-Amerika.

Fant en slags kalkulator på nett og ser at f.eks en tur til STR fra OSL starter på 7 500, så da har jeg bestillt meg et kort, så har jeg litt å sjonglere med når jeg har svidda v 100 K på BankNorwegian, det er rimelig fort gjort.

Og KLM/AF har et akseptabelt rutekart ut fra kongeriket.

C til Nord-amerika koster 53000 miles én vei, en poengkampanje på 50% i C vil dermed gi deg muligheten til å reise tur/retur i C til Nord-amerika. Det er veldig god verdi.

Fikk denne mailen idag:

Snart er årets viktigste shoppingperiode i gang! Black Friday Week og Cyber Monday byr på gode tilbud landet rundt, hvorfor ikke tjene ekstra Miles i tillegg?

19-26 november får du 30 Miles for hver 100 kr du handler for med ditt Flying Blue Premium Mastercard, både på nett og i butikk!*

https://www.berg-hansen.no/turer/kampanje-med-klm-flying-blue

Kampanje med KLM Flying Blue!
Hva sier du til 50.000 blue miles hos KLM på visse vilkår om du registrerer deg for deres kredittkort 26. oktober?

Tilbudet gjelder for søknader som blir innvilget og signert 26/10-2018.

Ka$hing!

Dette er likbart, særlig mtp. at jeg har akkurat null miles i et KLM sete på aldri så lenge!
33b01f805638c35f8e62757a18c8bae7.jpg

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

De hadde en kampanje i september med 10000 poeng ved bruk av like mange kroner mellom 10. og 20. i måneden. De tikket inn idag.

Men de senker også opptjeningen per kr 100 til hhv. 15 og 7 poeng for premium/classic. Jeg tror jeg skal si opp mitt premium og ha classic. De kunne ikke endre det på kundeservice, da måtte jeg først ringe og si opp premium og deretter søke om Classic. Håpløst tungvint.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
De hadde en kampanje i september med 10000 poeng ved bruk av like mange kroner mellom 10. og 20. i måneden. De tikket inn idag.

Men de senker også opptjeningen per kr 100 til hhv. 15 og 7 poeng for premium/classic. Jeg tror jeg skal si opp mitt premium og ha classic. De kunne ikke endre det på kundeservice, da måtte jeg først ringe og si opp premium og deretter søke om Classic. Håpløst tungvint.

Fikk du 15 eller 20 poeng denne måneden?

20, det var for forbruk i september og endringen gjaldt fra 1/10.

Ja, det var det jeg mente også, men eneste måten jeg fikk månedens tall til å gå opp på var med 15/100 (mange krediteringer og ikke poeng givende aktiviteter.

Andre som ikke mottar poeng gjennom kortet?
Hatt mitt kort i 6 mnd og fremdeles ikke mottatt noen poeng. Selv om lovnader annenhver uke om at feilen snart er utbedret.

Andre som ikke mottar poeng gjennom kortet?
Hatt mitt kort i 6 mnd og fremdeles ikke mottatt noen poeng. Selv om lovnader annenhver uke om at feilen snart er utbedret.

Nei, her har poengene kommet inn hver måned uten problem.

Denne tikket inn i kveld:

Informasjon om ditt Flying Blue kredittkort

16.05.2024

Kjære kunde,

Vi ønsker å informere deg om at samarbeidet mellom Flying Blue og Resurs avsluttes. Dette innebærer at ditt Flying Blue Mastercard ikke lenger vil være gyldig fra 1. august 2024.

Du vil fortsatt ha muligheten til å tjene Miles med kortet ditt til og med 31. juli 2024. Du beholder alle dine opptjente Miles også etter denne datoen, hvor du kan benytte dem i henhold til gjeldende vilkår og betingelser i ditt Flying Blue medlemskap. Air France og KLM sitt lojalitetsprogram, Flying Blue, vil fortsette som normalt.

Vi beklager eventuelle ulemper denne endringen måtte medføre. Samtidig ønsker vi å benytte anledningen til å takke for kundeforholdet. Hvis du har spørsmål angående denne endringen, kan du kontakte vår kundeservice. Vi er her for å hjelpe og vil gjerne svare på eventuelle spørsmål du måtte ha.

Takk for din forståelse, og vi håper å se deg igjen.

Med vennlig hilsen,
Resurs Bank

Bra timing egentlig for min del. Fikk mitt SAS EuroBonus Mastercard denne uka, så det blir "all in" på EB framover.

Last edited:
Den der var på en måte litt teit, men det er jo mindre og mindre aktuelt fremover.

Man kan jo håpe at de kommer med et partnerskap med Finnair, Lufthansa eller BA istedenfor da?

Back