Resten av drømmebildene fra meg 
Som lovet så kommer nå resten av Drømmebildene (B787 Dreamliner)
Lar bildene tale for seg selv mest, men enkelte ligger det tekst over bildene
Enjoy
		
		
	
	
		
	
		
	
En del hypermoderne teknikk her ja
 Legg merke til at flyplassen er tegnet inn i NDen 
		
	
Autopiloten, veldig likt B777 Autopiloten
		
	
Egen skjerm for kart, EFB og ToDC
		
	
Morsomt å tenke på at de store motorne som hver skyter fra seg 70 000 lbs Thrust, styres av disse små throttlesspakene.
		
	
Legg merke til at cokpiten er veldig lik B777. Pilotene som skal fly B787, trenger kun ett diffkurs på 5-6 dager for å konvertere fra B777 til B787.
		
	
Overhead Panelet, er identisk til Boeing 777, ingen forskjeller, bortsett fra at knappene har litt annen design, eller er det klinlikt B777 overhead
		
	
Disse Firstclassetene er en option fra Boeing
		
	
Undertegnende er godt fornøyd med å ha prøvesittet Captain`s Seat i Dreamlineren, og er godt fornøyd med flyet
 Bildet er tatt av LN-RPL
		
	
Dett var dett!
Håper dere er fornøyde
				
			Som lovet så kommer nå resten av Drømmebildene (B787 Dreamliner)
Lar bildene tale for seg selv mest, men enkelte ligger det tekst over bildene
Enjoy
	
	En del hypermoderne teknikk her ja
	Autopiloten, veldig likt B777 Autopiloten
	Egen skjerm for kart, EFB og ToDC
	Morsomt å tenke på at de store motorne som hver skyter fra seg 70 000 lbs Thrust, styres av disse små throttlesspakene.
	Legg merke til at cokpiten er veldig lik B777. Pilotene som skal fly B787, trenger kun ett diffkurs på 5-6 dager for å konvertere fra B777 til B787.
	Overhead Panelet, er identisk til Boeing 777, ingen forskjeller, bortsett fra at knappene har litt annen design, eller er det klinlikt B777 overhead
	Disse Firstclassetene er en option fra Boeing
	Undertegnende er godt fornøyd med å ha prøvesittet Captain`s Seat i Dreamlineren, og er godt fornøyd med flyet
	Dett var dett!
Håper dere er fornøyde