Resten av drømmebildene fra meg 
Som lovet så kommer nå resten av Drømmebildene (B787 Dreamliner)
Lar bildene tale for seg selv mest, men enkelte ligger det tekst over bildene
Enjoy
En del hypermoderne teknikk her ja
Legg merke til at flyplassen er tegnet inn i NDen 
Autopiloten, veldig likt B777 Autopiloten
Egen skjerm for kart, EFB og ToDC
Morsomt å tenke på at de store motorne som hver skyter fra seg 70 000 lbs Thrust, styres av disse små throttlesspakene.
Legg merke til at cokpiten er veldig lik B777. Pilotene som skal fly B787, trenger kun ett diffkurs på 5-6 dager for å konvertere fra B777 til B787.
Overhead Panelet, er identisk til Boeing 777, ingen forskjeller, bortsett fra at knappene har litt annen design, eller er det klinlikt B777 overhead
Disse Firstclassetene er en option fra Boeing
Undertegnende er godt fornøyd med å ha prøvesittet Captain`s Seat i Dreamlineren, og er godt fornøyd med flyet
Bildet er tatt av LN-RPL
Dett var dett!
Håper dere er fornøyde
Som lovet så kommer nå resten av Drømmebildene (B787 Dreamliner)
Lar bildene tale for seg selv mest, men enkelte ligger det tekst over bildene
Enjoy
En del hypermoderne teknikk her ja
Autopiloten, veldig likt B777 Autopiloten
Egen skjerm for kart, EFB og ToDC
Morsomt å tenke på at de store motorne som hver skyter fra seg 70 000 lbs Thrust, styres av disse små throttlesspakene.
Legg merke til at cokpiten er veldig lik B777. Pilotene som skal fly B787, trenger kun ett diffkurs på 5-6 dager for å konvertere fra B777 til B787.
Overhead Panelet, er identisk til Boeing 777, ingen forskjeller, bortsett fra at knappene har litt annen design, eller er det klinlikt B777 overhead
Disse Firstclassetene er en option fra Boeing
Undertegnende er godt fornøyd med å ha prøvesittet Captain`s Seat i Dreamlineren, og er godt fornøyd med flyet
Dett var dett!
Håper dere er fornøyde