Reminder: Spotter alert SVG

LN-RRA

Eurobonus Diamond
En liten påminnelse!!

Thomas Cook Airbus A330-200

Dato: 24 mars

Ankomst kl 0850
Avgang kl 0950

og samme dag skal City Airlines kommer til Sola. Noen som har info om denne?:)

Tipper det er denne maskinen. Samme som var på besøk på TRD for ikke så lenge siden.
IMG_7499.jpg

Embraer 145

Last edited:
Kan ikke finne noe info om denne.
Er du sikker på at den skal komme 24 mars?

Mer en det lille stykke i Aftenbladet på Lørdag, hvor City Airlines sa de skulle sende folk og fly til Sola for å forhandle om en evt. ny rute til Gøteborg, så vett jeg ikke;):)

Mitt eneste prob. Jeg går på noe som heter Ungdomsskolen:((:D) som hindrer meg, men skal prøve å komme meg ut.

Enkelte ganger du en bare prioritere rett:)... Faget "Skulk" passer fint på slike dager:p (jeg tar ikke ansvar);)

Last edited:
Mitt eneste prob. Jeg går på noe som heter Ungdomsskolen:((:D) som hindrer meg, men skal prøve å komme meg ut.

prob = problem
Selv om muntlig språk er greit på et forum, så kan det være greit å holde seg til fullstendige ord og setninger.

Ungdomsskolen = ungdomsskolen
Ungdomsskolen er ikke et egennavn.

Basert på dette lille norskkurset, anbefales skulking kun i heimkunnskap- og formingstimer, ikke norsktimer :old

Har dessverre ikke selv muligheten å ta turen ut til Sola i dag. Men været er det minste i godlunet for de som står der ute i dag! :)

Biler av landingen på A330'en finnes på bildeforumet
Slenger inn 2 andre bilder her, ifra City Airline, som plutselig stakk av
Og ett av Mytravel A330 takeoff akkurat i zenith idag

City Airline har visstnok planer om å begynne å fly Stavanger-Gøteborg

Attachments

• oyvkf0ff960.jpg
    oyvkf0ff960.jpg
    141.1 KB · Views: 196
  • serab960.jpg
    serab960.jpg
    91.2 KB · Views: 195
hmmm , hvis det blir ny flyrute mellom Stavanger og Gøteborg med cityairlines, hva kommer til å skjer med den eksisterende flyruten til Welcome Air ?? Kommer de til å tape kunder ? Håper det da ikke.. :)

Back