R Roxman ScanFlyer Gold 26 Mar 2007 #2 må si at den var mye bedre ein SAS Braathens sin som går på tv nå. Synes den er litt arogant, men men... Austrian er et bra selskap, å denne filmen fikk det fram
må si at den var mye bedre ein SAS Braathens sin som går på tv nå. Synes den er litt arogant, men men... Austrian er et bra selskap, å denne filmen fikk det fram
BGO TurbopropFlyer 26 Mar 2007 #5 Originally posted by EB Men uniformen til Austrian er ikke stilig... Click to expand... Satt akkurat å tenkte det motsatte, bra noen skiller seg litt ut mener jeg.
Originally posted by EB Men uniformen til Austrian er ikke stilig... Click to expand... Satt akkurat å tenkte det motsatte, bra noen skiller seg litt ut mener jeg.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 26 Mar 2007 #6 Skiller seg ut gjør de...men røde dresser brukes kun på en gjeng med 18-åringer i Norge i mai...
A audunn ScanFlyer Blue 26 Mar 2007 #7 Morsom og kreativ reklame for et flyselskap. Flere burde tenke litt mer sånn^_^
CK ScanFlyer Mile High Club 27 Mar 2007 #8 Originally posted by BGO Originally posted by EB Men uniformen til Austrian er ikke stilig... Click to expand... Satt akkurat å tenkte det motsatte, bra noen skiller seg litt ut mener jeg. Click to expand... der tror jeg nok BGO og jeg er enig, mens EB jo har andre preferanser....:wink
Originally posted by BGO Originally posted by EB Men uniformen til Austrian er ikke stilig... Click to expand... Satt akkurat å tenkte det motsatte, bra noen skiller seg litt ut mener jeg. Click to expand... der tror jeg nok BGO og jeg er enig, mens EB jo har andre preferanser....:wink
T Thomas ScanFlyer Rusty 27 Mar 2007 #9 http://www.youtube.com/watch?v=se24E_S3lOs&NR Lauda Air, men stilig uansett!