Reiste på golfferie - køllene står igjen på RYG

Re: Reiste på golfferie - køllene står igjen på RYG

Reiste med DY til MUC med musikkorpset og alle de STORE instrumentene stod igjen i 2 dager.Ble ikke mye festival av det, desverre.

Reiste med SAS på skiferie. 50 par ski lå igjen i alpene, men de kom på døra neste dag.

Har en kollega som var med denne flighten nedover, og apropos det å måtte ha med seg ekstra penger, så måtte de leie golfkøller der nede. Dette og andre ekstrautgifter beløp seg fort til rundt 5000 kroner for to voksne - og da kan fort veldig mange gå på en skrell på feriebudsjettet sitt...
Men det er jo ingen tvil om at passasjerenes sikkerhet kommer først, men her må jo Norwegian ha oversolgt ganske greit? De visste jo at det kom så mange golfbagger i tillegg til den vanlige bagasjen, og da ville det jo vært mer fair å si ifra på forhånd at dette ikke kommer til å gå.

Har ikke DY kun hovedsakelig 300 maskiner stasjonert på rygge?? Isåfall er 250 kolli, derav 60 golfbager ganske mye for en 300 maskin

Har en kollega som var med denne flighten nedover, og apropos det å måtte ha med seg ekstra penger, så måtte de leie golfkøller der nede. Dette og andre ekstrautgifter beløp seg fort til rundt 5000 kroner for to voksne - og da kan fort veldig mange gå på en skrell på feriebudsjettet sitt...
Men det er jo ingen tvil om at passasjerenes sikkerhet kommer først, men her må jo Norwegian ha oversolgt ganske greit? De visste jo at det kom så mange golfbagger i tillegg til den vanlige bagasjen, og da ville det jo vært mer fair å si ifra på forhånd at dette ikke kommer til å gå.

Lure på om de får refundert det de betalte for å ha med golfkøllene:lol:

Har ikke DY kun hovedsakelig 300 maskiner stasjonert på rygge?? Isåfall er 250 kolli, derav 60 golfbager ganske mye for en 300 maskin

Norwegian flyr bare Boeing 737-300 på Rygge.

Som om det ikke skjer med andre selskap! Dere for spare der litt med slike kommentarer, Jeg har sittet mange ganger på gate for å vente på kofferter som har manglet, der har hendt at vi har blitt forsinket pågrunn av sen baggasje, at golfkøller eller ski, kkofferter ikke kommer hender ofte uten at man kan legge den skylda på at selskapet driver lcc. Jeg har selv reist med Lufthansa og jeg måtte vente 1 hel uke på kofferten min, men! jeg hadde reiseforsikring så jeg gikk bare kjøpte nye klær og fikk dekket det.

:rolleyes::rolleyes:

Det er jo ikke snakk om bortkommet bagasje, men spesialbagasje Norwegian har tatt seg betalt over 20.000 kroner for å frakte som med hensikt blir stående igjen..

Norwegian selger ett produkt de ikke kan levere. Kjøp skikkelig materiell for de rutene man opererer er jo en selvfølge. Dersom det er en sjans for at flytypen man skal bruke på en rute ikke er egnet, bør ruten aldri bli flydd. Dette ser jeg på som amatørmessig.

Ja dette er virkelig ikke bra, så det skal bli interessant å se utfallet av dette!

Jeg tviler på at Norwegian ønsker denne typen hendelser i fremtiden og tar sikkert de nødvendige grepene for å sørge for at dette ikke oppstår på nytt!

Ironisk nok, er det fulle fly som skaper problemer........

Back