Reisetips? 4 dager i sommer

Skal reise fra VIE/BTS til OSL i sommer, ca 8-12 juli.
Tenkte å reise via Madeira men billettene er allerede over 5000,- pr stk.

Noen som har et eller flere gode tips til spennende reisemål?
Gjerne storby og strand på et sted, men ikke Barcelona :)
Helst reise med *A.

Biarritz! SAS flyr dit direkte fra OSL, ARN og CPH - og billige priser midt i høysesong. SAS Plus for 900,- hver vei.

Fantastisk by. Du kan kjøre på under 30 min til Spania, besøke Bilbao etc. Flotte strender og surfemuligheter. Vakker solnedgang. Anbefales :)

Lofoten er nok ikke aktuelt for denne gang.

Biarritz har jeg allerede undersøkt men det går ingen flights på lørdagen med SAS så det blir ikke billigere enn Madeira uansett..

Men takk for tips.

Helt klart to gode alternativ.

Hele tanken begynte med Nice, men etter å ha sett litt på hotell og kikket litt på billettprisene fant vi vel ut at det fort kunne bli ganske dyrt.

Lisboa/Porto var også hete kandidater helt til jeg så at billetter til Madeira ikke kostet mye mer, og hotell der var mye billigere.

Vet ikke om jeg har helt urealistiske forventinger, men fikk først pris på 4400,- for strekka VIE-(LIS)-FNC-(OPO)-(FRA)-OSL. Dette i bookingklasse V som skal gi 100% i alle selskap som opererer turen, men etter jeg ba de bestille billetten til meg så fikk jeg beskjed om at prisen nå var 5300 og det synes jeg er for mye.

Får vel 4-5000 poeng samt 5 loungebesøk på turen så det kan være en interessant tur tenker jeg.

Dog ser jeg at prisen hos ITA er nede igjen i 484 € slik som når jeg fikk pris på 4400,-så kanskje det blir en løsning.

Vi endre opp med Maderia og 5 timer layover i Lisboa.
Ble mye dyrere enn planlagt så håper på en spesielt fin ferie :)

Back