Reiseplaner i 2013?

Foreløpig har jeg følgende turer:
- LAX / SFO / BOS i romjulen. Kommer hjem 9. januar.
- SGN / HKG / SIN (kanskje CGK) i slutten av januar / begynnelsen av februar. (Ikke booket enda)
- NYC i slutten av mai med SK C bonusbillett til IAD (skal prøve å bytte til LH/LX F hvis det åpnes opp før) og retur med første JFK-OSL flight med Norwegian 787.
- September blir det Roger Waters i London.

Forhåpentligvis blir det mer. :)

Vi får sjå kva det blir, ikkje så mykje spenstig som er planlagt enno. Startar med ein Roma-tur i januar som egentleg er jobb, men kanskje det kan utvidast til ungefri helg med frøkna. Så bær det åt med charter og full pakke til Lanzarote i februar. Etter det veit eg ikkje. Muligens tur til Brussel i juni (jobb). Feriereising utanlands blir det sikkert ikkje så mykje av, merkar kor stor skilnad det er å ha TRD som heimeflyplass og ikkje TRF/RYG/OSL...

Om eg torer og greier å forsvare det, så kanskje det kan bli ein Beijing-tur i oktober! Har aldri vore i Asia, så det kunne vore meget spennande. Og litt skummelt, synst no eg. Dette vil uansett kreve at eg greier å skrive noko som er så smart at nokon trur at det er interessant for andre å høyre på...

Beijing med SAS C på CT, Intercontinental som hotell, i juli.

Ellers blir Jersey med mor, og forhåpentligvis en tur over dammen også.

Nei, her blir det nok de beste hotellene og de beste resturantene, ellers en del møter med div ledere og sjefer, og litt sightsing også + tur til kysten noen dager :)

Høres ut som min gamle hjemkommune har god råd...... :rolleyes: Nåvel.....med J.A.Elverum i førersetet er jo økonomien kjørt i grøfta allerede så what the heck liksom.... :headbang :headbang :headbang

Ikke særlig med jobbreiser i år, så det blir bare en del innenriks samt 3-5 turer til Stockholm og en helg i Finland.

På privatsiden så er det helg i Paris i februar, samt en road trip fra Dallas (gjennom en del av sørstatene) og til Chicago i august/september. Har egentlig sagt at det blir med det, men muligens det blir en kort tur på slutten av året. Avhenger litt av hva som evt. dukker opp av interessante reisemål.

Lette febrilsk etter en "like"-knapp etter å ha lest innlegget ditt LN-FHU :) Fant desverre ingen. Hr. Elverum har god råd han vettu. "Ska no itj stå på pængan"

Høres ut som min gamle hjemkommune har god råd...... :rolleyes: Nåvel.....med J.A.Elverum i førersetet er jo økonomien kjørt i grøfta allerede så what the heck liksom.... :headbang :headbang :headbang

Heisann!

Noen turer allerede planlagt første halvår, men kommer erfaringsmessig en haug mer...

Januar: Malta + Riga
Feb: København + Tallinn + Reykjavik
Mars: Malta + Dublin + Paris
April: USA (By usikkert enda..)
Mai: Malta
Juni: Usa (New York - Orlando)
Juli: Bahamas

Så blir det en del innenriks i tillegg selvsagt..

Litt synd at man ikke har "roll-over" points på SAS Eurobonus.. Passerer EBG-kravet allerede nå, men har opptjeningsperiode til 31 Mai...

Kim

Heisann!

Noen turer allerede planlagt første halvår, men kommer erfaringsmessig en haug mer...

Januar: Malta + Riga
Feb: København + Tallinn + Reykjavik
Mars: Malta + Dublin + Paris
April: USA (By usikkert enda..)
Mai: Malta
Juni: Usa (New York - Orlando)
Juli: Bahamas

Så blir det en del innenriks i tillegg selvsagt..

Litt synd at man ikke har "roll-over" points på SAS Eurobonus.. Passerer EBG-kravet allerede nå, men har opptjeningsperiode til 31 Mai...

Kim

OT, men; du jobber ikke tilfeldigvis i Nordicbet? ;)

Last edited:
Har booket hotell i thailand i februar i dag, ikke bestilt fly enda, har ikke helt bestemt meg for hvem jeg vil fly med enda.. Det blir foran gardina denne gangen i allefall..

Hei Rymle!

Det har du helt rett i gitt! Hehe.

Mulig vi har spiltes rundt en filt et eller annet sted kanskje? :)

Mange fine turer og turneringer fremover ja!

Kim

Last edited:
Foreløpig dårlig med planer enda, men de som er foreløpig spikret er:

Dec: Jul i Namdalen (OSY)
Jan: -
Feb: Calgary (YYC) Ski Rockies & Selkirk
Feb: Selkirk Tangiers Heliski
Mar: New Orleans (jobb)
Mar: Orlando (SANS) (jobb)
Mar: Münster (DUS)
Mar: Ischgl (ZRH)
April: -
Mai: Paris og Euro Disney (CDG)
Juni: Nadas
Juli: Ukjent sommerferie-destinasjon
Aug -> Dec: Ingen planer

Last edited:
Fikk lirket inn en tur til Riga i slutten av januar til den nette sum av 18 kroner og 36 øre med Ryanair... Ikke sikkert jeg kan reise da, men 18 kroner er et særdeles minimalt tap som jeg kan bære.

da er fly booket, det ble AY denne gangen. God pris der for tiden, så jeg fikk meg et sete hos dem.. så da blir det Thailand 12-25 februar.

Nå begynner årets 7 første måneder å sette seg. Alle langturene i denne perioden er i boks. Vil anta at det kommer rundt 10 helgeturer i tillegg som jeg hopper på om jeg finner ett bra tilbud.

Januar: Retur fra nyttårsfeiring i Singapore
Februar: Riga
Mars: London, Tokyo (påskeferie)
April: Milano
Mai: Beijing (CT) (passer meg bra at alle fridagene i mai er innenfor en 12-dagersperiode)
Juli: Hong Kong og Bangkok (DM)

Ifølge mine beregninger, så vil gullkortet hos SAS være sikret en eller annen gang mellom Tokyo og Milano, alt etter om jeg får igjennom Optiontownoppgraderingen eller ikke. Det at 25%-regelen har forsvunnet, har gjort det mulig for oss som ikke reiser i jobben å få gullkort.

Har personlig mål om å reise til fem nye land i året. Foreløpig er Italia og Thailand krysset av på 2013-listen, dermed må jeg finne på noen spennende destinasjoner til høsten.

Jeg har ikke en eneste booket flybillett for 2013. Jeg pleier vanligvis å ha minst 2-3 reiser innen rekkevidde og jeg kjenner at jeg begynner å få skikkelig abstinenser når jeg leser tråden her. <skjelve, skjelve>

Vurderer en liten tur til London i beg. av januar og kunne tenke meg å svi av noen bonuspoent til Santo Domingo i jan/feb, men spørs om mannen, som kommer hjem fra 5 uker i Kina i dag, er like lysten på det... <smil pent> Mulig det er lettere å lokke med Hong Kong... :-D

Beijing i april, Chongqing og Singapore i juni/juli og Chongqing igjen i november. Det blir muligens også en tur til Seoul innimellom. Ellers blir det vel å hoppe på tilbud når de kommer kan jeg tenke meg.... :-D Kjenner på kroppen at det *bør* komme noen gode tilbud snarest... :-D

Xxx.

Intet spennende her i gården, ser ut som om det bare blir pendlinga mellom UA og Norge uten noen morsomme avbrekk.

Back