Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Takk ser det, men kan ikke reise så tidlig.I juni kommer man seg i hvert fall til Rarotonga for 12 300 med Air New Zealand.![]()
Om ikke andre halvdel av august blir for sent, kan du reise med Air Belin/Ethidad tur/retur Sydney og Air New Zealand/Air Rarotonga SYD-AIT-SYD for totalt 14 900.Takk ser det, men kan ikke reise så tidlig.
Eneste ferier som er booket er ski-relaterte
Januar: lang helg i Sveits
Mars: Vancouver/Whistler/British Columbia (følger snøen, gjerne opp til Alaska)
April: Svalbard
Mai: muligens Dublin
August: SQ21/22 (tur-retur) hvis jeg klarer å skrape sammen nok penger. Litt samme problem som myhrair ovenfor med tanke på MD-11.
Takk for tips, men jeg legger vanligvis inn ett par dagers buffere om jeg ikke har gjennomgående billetter. Og jeg har ikke lyst til å bruke flere feriedager på LA eller Sydney som jeg allerede har besøkt.Om ikke andre halvdel av august blir for sent, kan du reise med Air Belin/Ethidad tur/retur Sydney og Air New Zealand/Air Rarotonga SYD-AIT-SYD for totalt 14 900.
Alternativt OSL-LAX-OSL + LAX-AIT-LAX for 14 400,- i juli eller 12 500 i andre halvdel av august. Men det er kun én ukentlig flight fra LAX til RAR.
Mye snø i Dublin?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.