Takk ser det, men kan ikke reise så tidlig.I juni kommer man seg i hvert fall til Rarotonga for 12 300 med Air New Zealand.![]()
Om ikke andre halvdel av august blir for sent, kan du reise med Air Belin/Ethidad tur/retur Sydney og Air New Zealand/Air Rarotonga SYD-AIT-SYD for totalt 14 900.Takk ser det, men kan ikke reise så tidlig.
Eneste ferier som er booket er ski-relaterte
Januar: lang helg i Sveits
Mars: Vancouver/Whistler/British Columbia (følger snøen, gjerne opp til Alaska)
April: Svalbard
Mai: muligens Dublin
August: SQ21/22 (tur-retur) hvis jeg klarer å skrape sammen nok penger. Litt samme problem som myhrair ovenfor med tanke på MD-11.
Takk for tips, men jeg legger vanligvis inn ett par dagers buffere om jeg ikke har gjennomgående billetter. Og jeg har ikke lyst til å bruke flere feriedager på LA eller Sydney som jeg allerede har besøkt.Om ikke andre halvdel av august blir for sent, kan du reise med Air Belin/Ethidad tur/retur Sydney og Air New Zealand/Air Rarotonga SYD-AIT-SYD for totalt 14 900.
Alternativt OSL-LAX-OSL + LAX-AIT-LAX for 14 400,- i juli eller 12 500 i andre halvdel av august. Men det er kun én ukentlig flight fra LAX til RAR.
Mye snø i Dublin?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.