Hypern
ScanFlyer Rusty
Re: Reiseåret 2022
Hehe vel det er vel ikke uten grunn at London har vunnet flere tvilsomme kåringer for å ha de dyreste og dårligste hotellrommene i verden. Har selv betalt 250 pund pr natt fra tid til annen for überkjipe bøttekott i den byen der. Heldigvis skjer ikke akkurat det så ofte, men noen ganger er prisene sånn. Men de hotellene som er i øverste sjiktet er virkelig virkelig bra og da. Tok meg råd til å bo en natt på The Landmark, det er vel verdt det bare for å ha opplevd det.
Da kan man runde av 2022. Det ble 58 flyturer i 2022.
Nye flyplasser:
RET, MIA, LUX, og LCY
Ny flyselskaper:
JetBlue, Luxair og EuroWings.
Topp 3 flytyper:
1. A320neo
2. DH8D
3. A319
Årets opptur: Å bli stuck i London, slik at man kunne fly LCY-LUX-OSL dagen etterpå.
Årets nedtur: Det ULTRAKJIPE hotellet vi bodde på ved LCY. Det er kanskje det kjipeste hotellrommet jeg noen sinne har sovet på. Det var rent, men minnet mer om en fengselcelle enn hotellrom.
Hehe vel det er vel ikke uten grunn at London har vunnet flere tvilsomme kåringer for å ha de dyreste og dårligste hotellrommene i verden. Har selv betalt 250 pund pr natt fra tid til annen for überkjipe bøttekott i den byen der. Heldigvis skjer ikke akkurat det så ofte, men noen ganger er prisene sånn. Men de hotellene som er i øverste sjiktet er virkelig virkelig bra og da. Tok meg råd til å bo en natt på The Landmark, det er vel verdt det bare for å ha opplevd det.
Last edited: