Reiseåret 2018
I år, som i fjor er det på tide med en oppsummering av året 2018
For min del ble det 22 flyvninger, hvor av 21 var privat. Opp fra 13 i for, selv om det egentlig bare var to ekstra turer i år, men mange mellomlandinger drar opp, spesielt for å ha holdt meg kun innen Schengen. Ingen nye flyplasser, men GDN, LPA, TOS, LYS og NCE ble reist til på nye måter. Eneste nye flytype var E190-E2
Antall flighter: 22
Innenriks (Norge): 6
Intraeuropeisk: 16
Flyselskap
SAS: 12
Lufthansa: 5
Thomas Cook: 2
Brussels Airlines: 2
Widerøe: 1
Swiss (Helvetic): 1
Flytyper
737-700: 5
737-800: 5
A320: 4
A319: 3
A330-300: 2
E190-E2 1 (*ny*)
E190: 1
A320neo: 1
Flyplasser: OSL, BGO*, ZRH*, FRA, BRU, ARN, LPA*, MUC, LYS*, TOS, NCE*
*destinasjon:
I år, som i fjor er det på tide med en oppsummering av året 2018
For min del ble det 22 flyvninger, hvor av 21 var privat. Opp fra 13 i for, selv om det egentlig bare var to ekstra turer i år, men mange mellomlandinger drar opp, spesielt for å ha holdt meg kun innen Schengen. Ingen nye flyplasser, men GDN, LPA, TOS, LYS og NCE ble reist til på nye måter. Eneste nye flytype var E190-E2
Antall flighter: 22
Innenriks (Norge): 6
Intraeuropeisk: 16
Flyselskap
SAS: 12
Lufthansa: 5
Thomas Cook: 2
Brussels Airlines: 2
Widerøe: 1
Swiss (Helvetic): 1
Flytyper
737-700: 5
737-800: 5
A320: 4
A319: 3
A330-300: 2
E190-E2 1 (*ny*)
E190: 1
A320neo: 1
Flyplasser: OSL, BGO*, ZRH*, FRA, BRU, ARN, LPA*, MUC, LYS*, TOS, NCE*
*destinasjon:
Attachments
Last edited: