• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Reise til sommeren

OSL-MRU

ScanFlyer Silver
Familien min og jeg skal på en ekstra tur til Venezia for å dra på cruise. Avreise er ikke bestemt, men et sted rundt 15. - 25. juli blir avreise.
Cruiset går fra Venezia og avsluttes i Barcelona.

Det jeg lurer på er, hva er den beste måten å komme seg til Venezia på?
Fly med Norwegian direkte eller innom noe annen sted ?

Takk for svar! :up:
Skal ha med mye familie, så avhengig av bra service og lounge! Pris ikke farlig!

Norwegian flyr direkte til Venezia - og prisene på den tiden i Juli er ikke avskrekkende. SK kan du også benytte hvis du ønsker transfer på CPH. Da får du i tillegg fly MD - 80, og der er jo en godbit :)

Et tips hvis du vil gjøre noe annerledes: Søk på wideroe.no ! Air Berlin, Brüssels Airlines og CSA har til tider gode priser til en slik destinasjon. Lykke til =)

Vil anbefale OK.. De er bra. Så på priser i din periode.. Kr. 2.037 inkl mat brus kaffe og koffert. Lounge er bra , Crystal...

Back