Norwegian har cut-off i sikkerhetskontrollen på 20 min og BA har 35 min på LHR. Så jo.Flyselskapene styrer ikke security..
Sent fra min HD1913 via Tapatalk
Du får en tier om du tester med DY på OSL :colgate:Aldri opplevd noen cutoff, har kommet løpende inn 10 min før avgang og kommer gjennom security uten problem. Innsjekking er en annen sak..
Vel det trenger du ikke å spørre meg om er logikken bak det, men jeg beskriver bare hva som 1) jeg selv har opplevd med DY og hva som 2) står klart og tydelig i T&C hos BA.Hvis man er sjekket inn hvorfor skulle de sperre i security? Forstår a du kan komme til "gate closed" om du er sen, men i sec? Hva er logikken bak?
La oss fx si at et fly har avgang 10:00. De starter bording 9:30 og stenger gate 9:50.Hvis man er sjekket inn hvorfor skulle de sperre i security? Forstår a du kan komme til "gate closed" om du er sen, men i sec? Hva er logikken bak?
Som tjener fett med gryn.Hadde planlagt flere steder man lett kunne komme seg fra Luton flyplass i sommer, men hva er det man ser når man skal bestille? Over 1000 kr hver vei for helgeturer i sommer og da kommer setebooking og håndbagasje i tillegg. Mange av helgeturene vil havne på over 3000 og det uten innsjekket bagasje eller matservering.
Skulle ikke Wizzair være et lavprisselskap?
Hadde planlagt flere steder man lett kunne komme seg fra Luton flyplass i sommer, men hva er det man ser når man skal bestille? Over 1000 kr hver vei for helgeturer i sommer og da kommer setebooking og håndbagasje i tillegg. Mange av helgeturene vil havne på over 3000 og det uten innsjekket bagasje eller matservering.
Skulle ikke Wizzair være et lavprisselskap?
Joda, selvsagt bør de ta så mye betalt om det er utømmelig betalingsvilje til London. Men da er det også et market for mange andre og for mange flere flighter mellom Oslo og London.Som tjener fett med gryn.