FraHm, trodde dette bare var for gullkort. Brukte ikke UA osl loungen? Og har reisende i sas plus tilgang på lh loungen på lhr?
Uansett ikke store omveien om en går feil på Osl.
Noen som vet når Aegean slipper billetter for juli 2017?
Hvis du oppnår gull status hos SAS er det vel egentlig ikke noe stor vits. Tilgjengelighet for bonusbilletter ville være betydelig bedre hos SAS dersom du har gull status hos dem, i stedet for A3.
Flyr du en Olympic Air flygning med OA kode eller operert av Agean men med OA kode så går dette ikke. Innenriks Hellas er her utfordringen etter min erfaring.Heisann!
Er det noen som vet hvordan jeg kan legge inn Eurobonus nr til en Aegean booking? Under min bestilling er det kun mulig å legge til noen få andre program enn Aegean sitt eget, og ingen av de er Eurobonus.
Mp jeg vente til innsjekk for å legge det til?
Jeg har virkelig gått runde med Agean på det, så jeg tror ikke du har mulighet. Satt apparatet på OSL og en nordensjef i sving... men svaret var alt det ikke gikk. Lykke til.Det er OA flightnummer operert av A3. Får vente til innsjekk og se hva som skjer da.
Noen her inne som bruker a3 sitt program og har gull status?
Hadde en t/r med Aegean i desember (dog booket på SAS flightnummer og utstedt med 117-billettnummer). Fikk ikke Eurobonuspoeng på denne. Noen vits i å klage eller er det gone? Synes det var litt snodig, til tross for overgangen, siden billetten er tatt ut på SAS-dokument
Spiller ingen rolle hvem som utsteder billetten. Ingen poeng hos Aegean etter overgangen til Skyteam,
Hmm.. stemmer det? Reiser til Athen om noen uker og der er alt booket som SAS med SK nummer osv, men "operated by Aegean"
Skjønner heller ikke hvor man sitter i kabinen da man kan ikke velge seter, men har Pluss.
Ja, null poeng. Sånn har det i grunn alltid vært, men mindre noe annet har vært spesifisert som f.eks mellom SAS og Etihad.
Hadde en t/r med Aegean i desember (dog booket på SAS flightnummer og utstedt med 117-billettnummer). Fikk ikke Eurobonuspoeng på denne. Noen vits i å klage eller er det gone? Synes det var litt snodig, til tross for overgangen, siden billetten er tatt ut på SAS-dokument