Regn danset rundt Osl

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Ikke alt blir like vellykka som man håper på når ideene står i kø, men ting skal prøves og hvis du ikke prøver blir det vertfall ikke noe. Det regnet som bare det i dag (Lørdag) men ut på tur, kasje litt sur.. Dårlig lys, regn og lang brennvidde er vel ikke helt opptimalt, eller hur? Men jeg vil nå like vel vise bildene/ideene med dere. Få prøve ut i govær en dag å se om det hjelper.

IMG_0872.jpg

Først en liten tur innom GA, må sjekke hva som står der.

IMG_0869.jpg

IMG_0151.jpg

Denne Canadieren var innom frakt. Hva gjorde den her "utenom arbeidstid"?

IMG_0156.jpg

Denne hadde vist punktert... Sto hele dagen.

IMG_0161.jpg

Bildet tatt gjennom gjerdet...

IMG_0164.jpg

Hviste ikke at denne bare skulle til Bergen. Hadde Garuda friskt i minnet og regnet med lang bane, så da ble vollen løsningen.... jeg regnet feil..

IMG_0190.jpg

HS-TLB Får prøve i bedre vær neste gang.

IMG_0250.jpg

Som dere kanskje forstår så har jeg litt hjerte for Hercen..

IMG_0232.jpg

Taxi

IMG_0290.jpg

Dronninga er på plass

IMG_0327.jpg

IMG_0275.jpg

Venter på tur...

IMG_0225.jpg

IMG_0262.jpg

Piloten her tar nok et utrolig pent bilde:D

IMG_0343.jpg

IMG_0352.jpg

Det var dagens regnværs bilder, håper de faller i smak.

Saftige (våte...) og mettede farger mot en grå/mørk bakgrunn er ofte en flott kombinasjon.
Lufthansa'en er et skikkelig blinkskudd hva panorering og kontrast angår :D

Slett ikke ille dette her Stein, synes dette ble ganske så bra jeg.:up:
Likte Icelandair godt :spin

Jeg dropper bare litt tilfeldig innom noen få bildetråder, men dette er absolutt en av de bedre seriene jeg har sett på ei stund.

Full klaff i dårlig vær gir ofte flotte bilder - og det har du fått mange av her ser jeg, godt gjort å holde ut i regnet også :up:

HS-TLB-bildet ditt kan du også få til en fin variant av ved vollen mellom E6 og 01R når de tar av sørover - du vet nok sikkert om den muligheten allerede men nevner bare sånn i tilfelle! absolutt å anbefale, blir tøffe slike bilder :)

Flott levert :cool:

Icelandair er min favoritt.
Ideer som skal prøves ut i dårlig vær?
Hvordan har du tenkt til å få det til i godt vær??? :72:

Du er flyfotografens svar på Diego Maradona.!

Navnet på den Iceland Air 757'en, ren tilfeldighet eller ? :D

Den kanadiske 757-frakteren er vel en gammel kjenning på Gardermoen, i og med at den tidligere i livet opptrådet som SE-DUO?

Back