reDO a new FlypratDO?

Hadde vært morro, men kommer ann på om jeg er i Norge og hvor evnt dragete dragen blir...

Hvordan booker man eks. SVG-ARN-HEL-CPH-TXL-CPH-SVG ? enkelt bookinger eller er det en side for slikt ? :)

Mvh
KLM 1200

Bruk widerøe og book det som 3 reiser..
SVG-ARN-HEL...
HEL-CPH-TXL...
TXL-CPH-SVG

Multi-city da? Eller mener du tre separate bookinger? Er vel litt risky hvis det plutselig blir kanselleringer eller forsinkelser underveis?

Multi-city da? Eller mener du tre separate bookinger? Er vel litt risky hvis det plutselig blir kanselleringer eller forsinkelser underveis?

Jepp jeg vet, men tenkte på en milage run innen europa til en billig penge. noen så har noen tips ?

Risky? Du kommer jo stort sett inn med samme fly du skal ut igjen med, så det bør gå bra.

Man skal vel stort sett videre med det samme flyet man kom med, i hvert fall på XXX-CPH-BCN-CPH-XXX-turene. Med tre bookinger er det litt verre, men vil ikke si at det er veldig risikabelt.

Edit: Var visst litt for treg.

Husk at om det blir mange så ryker fort de billigste billettene, dere ser aldri om det er mer enn 9 ledige.

Skulle ikke Fluxie komme opp med en ide her? Siste frist er vel i morgen for å bestille?

Nuvel!
Her fant jeg et eksempel 14 mai:

KRS-OSL-HEL 0720-1135 KR 664
HEL-CPH 1255-1335 KR 339
CPH-HEL 1410-1645 KR 399
HEL-ARN-OSL-KRS 1845-2230 KR 869

Totalt kr 2271,- og 2500 poeng pluss ev 15/25% ekstra for sølv/gull.

Ikke den beste uttelling og noe stresset kanskje?

Last edited:
Jeg har veldig lyst til å reise på tur, men er bare EBB og ser for meg at det er kjipt å bli sittende igjen på utsiden når resten av gjengen sitter i Lounger rundt om.. Hvordan er reglene for gjester?

Hvis jeg blir med så skal du få gratis lounge av meg ! :)

Mvh
KLM 1200

Nuvel!
Her fant jeg et eksempel 14 mai:

KRS-OSL-HEL 0720-1135 KR 664
HEL-CPH 1255-1355 KR 339
CPH-HEL 1410-1645 KR 399
HEL-ARN-OSL-KRS 1845-2230 KR 869

Totalt kr 2271,- og 2500 poeng pluss ev 15/25% ekstra for sølv/gull.

Ikke den beste uttelling og noe stresset kanskje?

15 minutter på Kastrup? Hehe. tror ikke det...

Jeg har funnet KRS-CPH-LUX-CPH-KRS 19.mai til 1500,- som gir 3000 EB-poeng som EBB. Kanskje ikke akkurat så sprekt, og det er CRJ900 til og fra LUX. Nesten 5 timer på CPH på returen da. Litt i overkant kanskje.

Jeg har funnet KRS-CPH-LUX-CPH-KRS 19.mai til 1500,- som gir 3000 EB-poeng som EBB. Kanskje ikke akkurat så sprekt, og det er CRJ900 til og fra LUX. Nesten 5 timer på CPH på returen da. Litt i overkant kanskje.

Men hvis man er heldig får man til en innenriks t/r i Danmark, eller en kjapp tur opp til GOT i mellomtiden?

Last edited:
Back