De fleste flyselskap har gjerne et punkt på en innflyging der de etter boka skal være stabile (mtp kalkulert fart, synkrate, avtalt flapsetting mm), gjerne rundt 1000 fot.
Denne videoen viser et flyselskap som har flyttet dette punktet til den ytterste grensen. En go-around ser gjerne ut til å bli gjennomført hvis man har under 1/3 av banen igjen og ennå ikke har satt seg
Man kan begynne å lure på hvor mye som skal til altså, før man intierer en go-around på disse kanter, spesielt med tanke på historien til flyplassen, som jo er vår kjære Toncontin. Et tilbakevendende spørsmål - "hvem fløy flyet, piloten eller flyet selv"?
http://www.youtube.com/watch?v=CJoXMcehrYo
Denne videoen viser et flyselskap som har flyttet dette punktet til den ytterste grensen. En go-around ser gjerne ut til å bli gjennomført hvis man har under 1/3 av banen igjen og ennå ikke har satt seg

Man kan begynne å lure på hvor mye som skal til altså, før man intierer en go-around på disse kanter, spesielt med tanke på historien til flyplassen, som jo er vår kjære Toncontin. Et tilbakevendende spørsmål - "hvem fløy flyet, piloten eller flyet selv"?
http://www.youtube.com/watch?v=CJoXMcehrYo