flyKSU
ScanFlyer Gold
Raskt spørsmål...
Har et lite raskt spørsmål til dere som er litt inne i det her:
Jeg fikk en telefon nå i går om at en avgang som jeg har bestilt meg inn på er kansellert i forveien. Jeg er helt nødt til å komme meg dit jeg skal på samme tid som den opprinnelige avgangen jeg skulle være med, så mitt spørsmål er da - Har jeg krav på hotellrom eller noe hvis det er nødvendig for at jeg skal rekke å komme meg dit jeg skal i tide, og at dette dekkes av flyselskapet? Har jeg også evt. krav på ombooking til en annen avgang, uavhengig av prisen på denne avgangen så lenge det er på samme klasse? (kjipklasse)
Har et lite raskt spørsmål til dere som er litt inne i det her:
Jeg fikk en telefon nå i går om at en avgang som jeg har bestilt meg inn på er kansellert i forveien. Jeg er helt nødt til å komme meg dit jeg skal på samme tid som den opprinnelige avgangen jeg skulle være med, så mitt spørsmål er da - Har jeg krav på hotellrom eller noe hvis det er nødvendig for at jeg skal rekke å komme meg dit jeg skal i tide, og at dette dekkes av flyselskapet? Har jeg også evt. krav på ombooking til en annen avgang, uavhengig av prisen på denne avgangen så lenge det er på samme klasse? (kjipklasse)