Rart bildebruk

tosfreight

ScanFlyer Silver
http://www.dagbladet.no/dinside/2005/03/04/425240.html

...men den gjennomsnittlige mann i gata ser vel ikke forskjell...

God helg folkens!

Trenger vel ikke varsel på SMS om forsinkelse hvis du venter på denne.... Men skulle du mot formodning se den lande så er den GARANTERT forsinket:lol

Brukeren får melding både om forsinkelser og om eventuelle gate-endringer, ifølge Gamstad.

Kan bli dyrt. En forsinkelse som øker litt etter hvert medfører som regel 2-4 gatebytter.
3 x kr. 15,- for gatebytte = Kr. 45.-
4 x kr. 15,- for forsinkelse = Kr. 60,-

totalt kr. 105,- God tur!

Bare si meg når du skal reise så sender en nye delay hvert minutt så skal vi nok få tømt kontoen din :smokin

Originally posted by laurenz
Bare si meg når du skal reise så sender en nye delay hvert minutt så skal vi nok få tømt kontoen din :smokin

Så ille er det vel ikke. Dette står det "Det er kun èn pris uavhengig av hvor mange sms du mottar med beskjed om endringer."

Tolket det også dithen at det kun kostet 15,-kr pr flight du ønsket å "overvåke" ....og ikke antall sms du mottok.

Vil man ha hjelp og rettigheter så må man møte opp på flyplassen likevel. Det eneste jeg kan se at dette er til noen vits, er hvis du skal reise med PIA eller CO. OSL TRD og de fleste andre destinasjoner er nytteløst med dette varslingssystemet.

Denne type tjeneste er vel mest for de som venter på et fly.
Man må jo møte opp på flyplassen i tide uansett hvis man skal ut og reise selv, men det kan jo være greit å slippe å vente 5-6 timer på bestemor som kommer på besøk fra sin nye leilighet på Spanskekysten :)

Men siden dette er samme informasjon som man får på avinor.no, og med den tilgangen folk har til internett i dag, så klarer jeg ikke helt å se det store markedsgrunnlaget.

Back