dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Range på A330-300? (splittet fra SAS ser på 787-10)
Når har LH operert LH490/491 med A330-300 standard equipment siden de åpnet ruten, har ennå til gode å se Equip Change hos LH -mens AF vekslet mye mellom A330 og A340 etter AF447.
				
			Rekkevidde er en ting, hvor mye payload man får med når man beveger seg mot ytterkanten er en annen sak. Til og med en 737 kan fly fra SEA til CPH. Det hele blir et regnestykke, hvor mye ekstra inntekt vil man ha på å fly en 343 vs 333, og hvor mye ekstra vil det koste.
Når har LH operert LH490/491 med A330-300 standard equipment siden de åpnet ruten, har ennå til gode å se Equip Change hos LH -mens AF vekslet mye mellom A330 og A340 etter AF447.
			
				Last edited by a moderator: 
			
		
	
								
								
									
	
								
							
							 
	 
		 
 
		 Men når det er sagt har jeg reist x-antall ganger med en smekkfulle LH490/491 også på "varme" Seattle dager uten at noe ble offloaded (og det er mye priority Cargo i belly fra blant annet verdens største eCommerce bedrift (i omsetning)
 Men når det er sagt har jeg reist x-antall ganger med en smekkfulle LH490/491 også på "varme" Seattle dager uten at noe ble offloaded (og det er mye priority Cargo i belly fra blant annet verdens største eCommerce bedrift (i omsetning) 
 
		 
 
		