salmon-air ScanFlyer Silver 2 Sep 2009 #1 Rå lowpass film fra Break.com Ser passe sykt ut ja.. http://break.com/index/ultra-low-high-speed-flyby.html?matchid=
Rå lowpass film fra Break.com Ser passe sykt ut ja.. http://break.com/index/ultra-low-high-speed-flyby.html?matchid=
TCAS ScanFlyer Crusty 2 Sep 2009 #3 Re: Rå lowpass film fra Break.com Ser manipulert ut spør du meg, men kult uansett
M609 ScanFlyer Silver 2 Sep 2009 #4 Re: Rå lowpass film fra Break.com Gitt at det er en franskmann vi ser i bildet......og det lukter Tsjad av det hele.....tipper det er ekte jeg!
Re: Rå lowpass film fra Break.com Gitt at det er en franskmann vi ser i bildet......og det lukter Tsjad av det hele.....tipper det er ekte jeg!
G gilberg Rocketeer 2 Sep 2009 #5 Re: Rå lowpass film fra Break.com Lett fake - fyren ville ramlet/blitt slått knallhardt i bakken av lufttrykket som kommer bak flyet! Ikke et vindpust jo! Lol!
Re: Rå lowpass film fra Break.com Lett fake - fyren ville ramlet/blitt slått knallhardt i bakken av lufttrykket som kommer bak flyet! Ikke et vindpust jo! Lol!
U Utflyttet Ute på tur 2 Sep 2009 #6 Re: Rå lowpass film fra Break.com Denne derimot er ekte: Tatt med vidvinkel og alt... -A
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 2 Sep 2009 #7 Re: Rå lowpass film fra Break.com gilberg said: Lett fake - fyren ville ramlet/blitt slått knallhardt i bakken av lufttrykket som kommer bak flyet! Ikke et vindpust jo! Lol! Click to expand... Med tanke på alle de andre videoene som ligger ute av franskmenn som flyr mildt sagt sinnssykt lavt i Tchad så tror jeg så gjerne at denne er ekte også. Eller er kanskje dette fake også? Mirage
Re: Rå lowpass film fra Break.com gilberg said: Lett fake - fyren ville ramlet/blitt slått knallhardt i bakken av lufttrykket som kommer bak flyet! Ikke et vindpust jo! Lol! Click to expand... Med tanke på alle de andre videoene som ligger ute av franskmenn som flyr mildt sagt sinnssykt lavt i Tchad så tror jeg så gjerne at denne er ekte også. Eller er kanskje dette fake også? Mirage