Quiz: Hvilken flyplass?

BSSW

Browncoat
En stund siden forrige nå...

Hvilken flyplass har BSSW besøkt her?

DSC_2484.jpg

Jeg tipper USA en plass. Har det bare på følelsen. Men derfra må det bli vill gjetting..

Ikke er jeg i PHL. Har heller ikke vært der :)

Martin: Det hørtes ikke så galt ut det der ;)

Ok, da er jeg altså i riktig land?

Utover det tror jeg at jeg må ha flere hint..

Det skal du få rundt kl 1930, hvis ingen har gjettet rett. Skulle det ikke dukke opp noe rundt da så har du nummeret mitt ;)

Jeg tenkte du var i PHL på din siste tur, men det stemmer. Du var i Charlotte. Derfor tipper jeg den i stedet for. Det er i hvert fall et eller annet som får meg til å tenke US Airways her.

IAH? PHX? BOS (eller var det dit du ikke kom deg allikevel?)

Eller kan det være fra en tidigere tur? DEN? SEA? PDX?

Jeg bare gjetter vilt her, jeg..

Jeg kom meg ikke til BOS nei :(

Du bør nok fortsette å gjette ;), men det er vel ikke så mange alternativene igjen nå...

Clue: Det bor, eller har bodd, et forumsmedlem der...

Skal det være mulig å finne ut hvilken flyplass dette er kun ved å se på bildet ?
Eller er de ren gjetting som gjelder :)

Skal det være mulig å finne ut hvilken flyplass dette er kun ved å se på bildet ?
Eller er de ren gjetting som gjelder :)
Det var et clue som sannsynligvis er vanskelig å tyde øverst i bildet, men du hadde ikke kommet lengre enn det vi har kommet nå. Men som sagt så har jeg vært der selv, så det hjelper jo på en del :)

Gjetting er anbefalt ;)

AirbusTero: Er litt for kjapp av og til... :8: :D

SFO! Er vel eneste sted jeg kommer på hvor det har bodd er forummedlem som ikke bor der lenger..

Det var fra den turen Speedy og jeg tok RTW ja. Men det bildet der er blitt "fikset" på :old

Antyder du at noen har photoshoppet bildet, kopiert G-en i Guide, og flyttet den over B-en i Bay, sånn at det ser ut som om det står Gay City Guide?

Back