Re: QRs B787 (status, interiør m.v.)
Tror Mr. Bakar er ute med litt løgn i den skrytevideoen sin. Singapore Airlines har fløyet i årevis med ett sete som er 30" bredt, hele tiden. QR's sete er 22" bredt, men 30" bredt når armlene er felt ned. Han matcher da SQ, men kan ikke skryte på seg det bredeste businessclassetet i verden.
SQ startet å fly med sin nye 1-2-1 C-klasse da de tok levering av sin første B777-300ER 23 November 2006, for snart 6 år siden. Eneste QR kan skryte på seg er at IFE skjermen er 17" mot SQ's 15,4".
Noen bør i tillegg fortelle mannen at han er skallet, og en sideskill med fettsleik av de små tustene han har igjen ser latterlig ut
http://www.singaporeair.com/en_UK/flying-with-us/business-listing/newbusiness/
Tror Mr. Bakar er ute med litt løgn i den skrytevideoen sin. Singapore Airlines har fløyet i årevis med ett sete som er 30" bredt, hele tiden. QR's sete er 22" bredt, men 30" bredt når armlene er felt ned. Han matcher da SQ, men kan ikke skryte på seg det bredeste businessclassetet i verden.
SQ startet å fly med sin nye 1-2-1 C-klasse da de tok levering av sin første B777-300ER 23 November 2006, for snart 6 år siden. Eneste QR kan skryte på seg er at IFE skjermen er 17" mot SQ's 15,4".
Noen bør i tillegg fortelle mannen at han er skallet, og en sideskill med fettsleik av de små tustene han har igjen ser latterlig ut

http://www.singaporeair.com/en_UK/flying-with-us/business-listing/newbusiness/
Last edited: