QI dropper KEL-FRA

Guest

ScanFlyer Gold
I følge en tråd på airliners dropper QI KEL-FRA.
Hvis slotene i FRA er deres, kunne det måske betyde at de kunne få foden ind på BLL/FRA hvis de ellers kan frigive/finde en ekstra CRJ ( eller gerne noget større)
Ser man på deres afgangs/ankomst tider i FRA:
0915-1050 (lidt langt groundstop!)
1440-1545
1910-1955
kunne de godt bruges på at lave trafik på BLL - dog ikke med ATR (det bli'r for langsomt/langt)
og LH har jo sagt at de kigger efter en operatør der kan levere 3 daglige afgange i stedet for de to de har nu
 
Replying to Topic 'QI dropper KEL-FRA'

Så flott, da! Da må jeg løpe et eller annet sted for å finne ut hva dette betyr! Det gidder jeg ikke.
 
Replying to Topic 'QI dropper KEL-FRA'

Originally posted by LN-KOG


Så flott, da! Da må jeg løpe et eller annet sted for å finne ut hva dette betyr! Det gidder jeg ikke.

det her forstår jeg ikke
 
Replying to Topic 'QI dropper KEL-FRA'

Fint: Jeg forsto heller ikke alle kodene dine.
 
Replying to Topic 'QI dropper KEL-FRA'

QI=Cimber Air=dansk luftfartsselskab
KEL=Kiel by i Tyskland
FRA=Frankfurt=by i Tyskland
BLL=Billund=By i Danmark
ATR=Franskflybrik, der laver to flytyper ATR42 og ATR72, begge typer anvendes af Cimber Air
CRJ=Canadisk fly med ca 50 pladser som Cimber Air bruger
LH=Lufthansa=Tysk luftfartsselskab

var der flere TBF'ere du ikke forstod?

TBF=to/tre bogstavsforkortelser
 
Replying to Topic 'QI dropper KEL-FRA'

QI bør være et naturligt emne for LH når man tager
eksisterende samarbejde på BLL-MUC i betraktning, tror
også QI's profil passer bedre end NB's
Det vil dog være et problem med kun 50 sæders fly
på visse afgange :up:
 
Back
Top