I følge en tråd på airliners dropper QI KEL-FRA.
Hvis slotene i FRA er deres, kunne det måske betyde at de kunne få foden ind på BLL/FRA hvis de ellers kan frigive/finde en ekstra CRJ ( eller gerne noget større)
Ser man på deres afgangs/ankomst tider i FRA:
0915-1050 (lidt langt groundstop!)
1440-1545
1910-1955
kunne de godt bruges på at lave trafik på BLL - dog ikke med ATR (det bli'r for langsomt/langt)
og LH har jo sagt at de kigger efter en operatør der kan levere 3 daglige afgange i stedet for de to de har nu
Hvis slotene i FRA er deres, kunne det måske betyde at de kunne få foden ind på BLL/FRA hvis de ellers kan frigive/finde en ekstra CRJ ( eller gerne noget større)
Ser man på deres afgangs/ankomst tider i FRA:
0915-1050 (lidt langt groundstop!)
1440-1545
1910-1955
kunne de godt bruges på at lave trafik på BLL - dog ikke med ATR (det bli'r for langsomt/langt)
og LH har jo sagt at de kigger efter en operatør der kan levere 3 daglige afgange i stedet for de to de har nu