Qatar - tilbud 2015

Status
Not open for further replies.
I tillegg så dukka denne mailen opp frå QR i dag:

Exclusively for you, we’d like to offer you double Qmiles for all your bookings and travels on Qatar Airways from now till 30th June 2015.

Som i praksis betyr at ein OSL-CPT-OSL tur kan gje deg ikkje mindre enn 53'624 Qmiles(!)
Usikker i kor stor grad denne kampanjen er targeted.

Endte opp med å booka DEL og CPT i den pågåande "2-for-1 kampanjen", som viste seg å eigentleg være ein "50% off" kampanje.

Saman med tidligare bookingar gjer dette denne totalen:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/16pcLS7MJgjA4MG9WT8map-PnV_ljY3GK8SzfLdXii4A/edit#gid=0

260k Qmiles
100 Qcredits (F.eks. 4 ECO->BIZ upgrades)
Privilege Platinum Status / OneWorld Emerald
Mange opplevelsar rikare.

For meg har dette vore nokre heilt supre kampanjar av QR, og ein kan berre håpa på at dei held fram.

Noen som på en enkle måte kan fortelle hvor mange bonuspoeng man får og hva de kan brukes til hvis man bestiller en BIZ-billett til f.eks. BKK?

Noen som på en enkle måte kan fortelle hvor mange bonuspoeng man får og hva de kan brukes til hvis man bestiller en BIZ-billett til f.eks. BKK?

Får 560 tierpoints hos BA, da mangler man bare 40 tierpoints til og 4 flyginger på BA for å få sølv. Merk at BA kutter en del opptjening i de billigste økonomiklassene fra 28 april, men businessopptjeningen er i stor grad uberørt. Det gjelder også på Qatar Airways.

For de som absolutt vil holde seg innenfor Star Alliance, så kan det også meldes om at Turkish matcher, eller dvs enda bedre. 8210 kr finner jeg BKK for i Biz fra Oslo.

For de som absolutt vil holde seg innenfor Star Alliance, så kan det også meldes om at Turkish matcher, eller dvs enda bedre. 8210 kr finner jeg BKK for i Biz fra Oslo.

Hvilke datoer ser du på da? Jeg sjekket til Bangkok i slutten av november, ble 15 lapper t/r i biz om jeg ville ha levelig transfertid.

Imponerende priser! Men er det et tegn på at det ikke går så bra med Qatar på Oslo Lufthavn? Det er jo billigere å fly med Qatar til Bangkok enn å ta en helgetur med SAS til London.

Imponerende priser! Men er det et tegn på at det ikke går så bra med Qatar på Oslo Lufthavn? Det er jo billigere å fly med Qatar til Bangkok enn å ta en helgetur med SAS til London.

Mener å ha sett at de kjører tilsvarende kampanjer fra flere av våre naboland, så kan være del av et framstøt for å ta markedsandeler og bli bedre kjent. Nå vet jeg ikke hvor mye de markedsfører dette rundt om i media, men ingen markedsføring er bedre enn den som følges opp av gode tilbud ;)

Passet greit at jeg skal ha en jobbtur i juni. Handlet OSL-BKK til 9600 t/r med 787 og A380 C er jo samme pris som jeg noen ganger har betalt i Y noen ganger.

Får 560 tierpoints hos BA, da mangler man bare 40 tierpoints til og 4 flyginger på BA for å få sølv. Merk at BA kutter en del opptjening i de billigste økonomiklassene fra 28 april, men businessopptjeningen er i stor grad uberørt. Det gjelder også på Qatar Airways.

Kan det stemme at det gir 240 Q-points OSL-DOH-BKK t/r i C(I)? Isåfall er man bare en økonomitur unna 300, som gir Gull (sapphire)

På tilbudet om dagen, 2 for prisen av 1 i business står det "kampanjekode" . Hvor finner man den ?

Status
Not open for further replies.
Back