• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qatar - tilbud 2015

Status
Not open for further replies.
Re: Qatar - Tilbud 2014

Vurderte å hive meg på en kortere tur og har søkt på endel datoer OSL-BKK i C. Det er svært lite tilgjengelig til de laveste prisene uten å måtte overnatte i Doha både frem og tilbake. Iallefall frem til mai/juni. Søkte ikke lengre.

Vurderte å hive meg på en kortere tur og har søkt på endel datoer OSL-BKK i C. Det er svært lite tilgjengelig til de laveste prisene uten å måtte overnatte i Doha både frem og tilbake. Iallefall frem til mai/juni. Søkte ikke lengre.
Minimum 7 dager for tilbudsprisene i business, dessverre. Ellers hadde jeg vært veldig fristet til å booke OSL-BKK//BKK-FRA for å få testet 787-8, A380 og A350-900 på samme tur (og samtidig fornyet oneworld Sapphire + fått 29 000 poeng pga 100% bonus hos AA). Irriterende, får håpe på like bra priser uten minimum stay (eller bare lørdag-søndag) neste gang.

Minimum 7 dager for tilbudsprisene i business, dessverre. Ellers hadde jeg vært veldig fristet til å booke OSL-BKK//BKK-FRA for å få testet 787-8, A380 og A350-900 på samme tur (og samtidig fornyet oneworld Sapphire + fått 29 000 poeng pga 100% bonus hos AA). Irriterende, får håpe på like bra priser uten minimum stay (eller bare lørdag-søndag) neste gang.

Sjekket lengre enn 7 dager og over helg, men mye det samme. Er det targeted 100% hos AA, eller en kampanje de kjører?

Nåværende tilbud hjå Qatar går ut 16. Januar.
Er det nokon som veit om dette er til og MED 16. Januar eller om 23:59 i kveld er siste deadline for å bestilla?

Nåværende tilbud hjå Qatar går ut 16. Januar.
Er det nokon som veit om dette er til og MED 16. Januar eller om 23:59 i kveld er siste deadline for å bestilla?
Det står i reglene til billettene, finnes kanskje på nettsidene, ellers finner du det på ita mstrixen, eller kvs tool etc.

"2 for 1"-priser i C-klasse igjen:
Eksempelpriser:
BKK 19195 kr
CPT 23395 kr
SIN 21395 kr

http://www.qatarairways.com/no/no/offers/premium-2-for-1.page

Det eg spesielt beit meg merke i var BKK til 19195.-
Har OSL-BKK/SIN/KUL nokonsinne vore billigare på biz class? Og ikkje ein hvilken som helst biz class heller.

SIN til 21395.- er sjølvsagt latterlig billig også, men hadde samme tilbudet for ca. 1 måned sida med 10500.- per pax.

Eg undrast berre på kor lenge desse tilbudene vil fortsetja å komma (med så høg frekvens). For min del må dei veldig gjerne vare for evig :)

Oppdaga nettopp ein ting. Dette er faktisk ikkje eit "2 for 1"-tilbud i så måte. Det går faktisk an å bestilla enkeltbillettar til halvparten av oppgitt pris. Altså f.eks. OSL-BKK-OSL til 9500.-
Usikker på om dette er bevisst eller ein glipp.

Har QR starta priskrig til BKK nå?
Folk finner billetter helt ned til 3255kr nå i sommer.

Status
Not open for further replies.
Back