Qatar - tilbud 2013

Re: Qatar tilbud 2013

Bra tilbud i Biz det, men ville avventet og sett om det kommer noe tilbud når Qatar går med i OneWorld.
Ser ut som det kan bli flere TP å tjene enn enkelte BA-flighter,ifølge det jeg har hørt...

Jepp, blir sikkert 120 tp x 4 for tur retur bkk etc. Blir de medlem i løpet av året?

Mener dette er diskutert i en annen Qatar-tråd, men kunne ikke finne den. Når er det planlagt at den nye terminalen (eller flyplassen) i Qatar skal åpne nå?

Mener dette er diskutert i en annen Qatar-tråd, men kunne ikke finne den. Når er det planlagt at den nye terminalen (eller flyplassen) i Qatar skal åpne nå?

Siste er at fase 1, åpner 1. april, men dette er kun lavprisselskaper og andre uten videreforbindelser. Resten følger etter når loungene er klare

QR flytter over i andre halvdel av året, noe nærmere enn det er ikke sagt. Som Someone sier så er ikke Premium-loungene klare, men det er nok noen andre ting som ikke er helt klart enda også.

Når det gjelder kampanjer, så vill jeg sjekket www.qatarairways.no i morgen f eks...

QR flytter over i andre halvdel av året, noe nærmere enn det er ikke sagt. Som Someone sier så er ikke Premium-loungene klare, men det er nok noen andre ting som ikke er helt klart enda også.

Når det gjelder kampanjer, så vill jeg sjekket www.qatarairways.no i morgen f eks...

11500 er ikke å forrakte for business til BKK, men må jeg faktisk søke for å få se businessprisene?

90% sjanse for en Thailands-tur på rimelig biz-billett i juni. Så da spørs det om det blir Turkish igjen, eller om jeg skal legge på litt for å prøve Qatar... Ser at jeg må ha en overnatting på returen, er dette noe QR fikser?

90% sjanse for en Thailands-tur på rimelig biz-billett i juni. Så da spørs det om det blir Turkish igjen, eller om jeg skal legge på litt for å prøve Qatar... Ser at jeg må ha en overnatting på returen, er dette noe QR fikser?

TriStar, betingelser for å få betalt overnatting kan du finne her:
http://www.qatarairways.com/no/en/transit-accommodation.page

Noter at hotell bookes ikke automatisk, ta kontakt med QR reservations for å få bekreftet hotell dersom reisen din oppfyller kravene for det. Om du vil unngå hotell, sjekk dagene rundt omkring da det er få destinasjoner som det ikke er kortere forbindelser til enn 8 timer ihvertfall noen dager i uken.

Qatar tilbyr 20% rabatt til Abu Dhabi, Bangkok, Dubai, Muscat og Salalah hvis man betaler med Paypal.

Did you know that you can now purchase your next flights with PayPal? To celebrate the news, we are delighted to offer you up to 20% discount on your next flight*. To redeem the offer, book your flight online and pay with PayPal from now to 24th of March.

Just enter the following promo code “PAYPAL1” when booking and pay with PayPal.

Destinations

Abu Dhabi, Bangkok, Dubai, Muscat and Salalah : up to 20% discount

All other destinations : up to 10% discount

Noter at det er rabatt på selve billettprisen (base fare), ikke på skatter og avgifter. Men det er jo bare å taste inn promokoden, og liker man prisen så er det bare å kjøpe.

Litet forhåndsvarsel: Det kommer en vårkampanje med QR med salgstart i morgen 12MAR. Det blir både økonomi- og businesspriser. Hører rykter om f eks en meget god pris til BKK i C-klasse.

Last edited:

Vil man få Avios ut av dette tibudet? Er det flat beds på Qatar fra OSL og til BKK?

Back