• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Qatar øker på Stockholm og København

Re: Qatar øker på Stockholm og København

Oppgradering både på kapasitet og produkt. CPH får de nye Q-suitene i business.
 
Re: Qatar øker på Stockholm og København

Det smerter å si det, men mye tyder jo på at OSL definitivt er lillebror på long haul, ikke bare pga av at sas skal fore inn fra Norge og Sverige.

Pussig dette med at det tilbys flere seter fra et område med flere mennesker enn OSL sitt nedslagsfelt.
 
Last edited:
Re: Qatar øker på Stockholm og København

Økningen på CPH til 18 ukentlige kommer igen fra 14 December til og med 29. marts 2019.

Doha – Copenhagen eff 14DEC18 Increase from 14 to 18 weekly, additional 4 weekly operated by A350-900XWB / 777-300ER / 787-8

Også udvidelse af kapacitet på ARN, hvor der indsættes 777-300ER til og med 30. marts 2019. Fra S19 igen 2 daglige 787-8.

Doha – Stockholm Arlanda eff 01DEC18 QR167/168 and QR169/170 358-seater 777-300ER replaces 787-8 (Overall 1 daily each 77W and 359)

Som nævnt i anden tråd også opjustering på OSL:

Doha – Oslo eff 28OCT18 A350-900XWB replaces 787-8, 10 weekly

Vi får se, hvad der sker, når S19 bliver opdateret.
 
Last edited:
Back
Top