Ser man på andre selskapers innfasning av nye fly, inkludert A380, så er det ikke unormalt at de brukes ganske forsiktig de første månedene for og forsikre seg om at ting fungerer som de skal. Så lange planlagte bakkestopp er ikke unormalt
Det er bare et selskap jeg vet om som trodde man kunne gi bånn gass med en gang når de fikk en helt nye flytype, og sist jeg sjekket er de nå travelt opptatt hos flyklagenemda...
Meget godt poeng
QR ønsker vel også å time landingstid i DOH best mulig med avgangstidene til Europa og til dels Afrika og Nord-Amerika.
Men må si jeg overrasket over valget av BKK som en 380 destinasjon, siden Baker har sagt flere ganger at 380en kun skal brukes på high yield destinasjoner som LHR og CDG.
det var da som pokker, har en reise med Qatar til BKK i februar QR 828.
men ser ut som det blir 777 på meg ,
jeg som hadde et lite håp om en tur med A380...
Er det ikke denne flighten som går videre til Hanoi da?
Selv om jeg tviler på BKK HAN BKK med A380.
De to gangene jeg har flydd til HAN med QR har det vært fullt i tomt :8:
Vietnam Airlines a321 flyr videre fra BKK til HAN
En kompis skal til BKK i januar, og får 2x Dreamliner og 2x A380 i business for 12 000... er en smule misunnelig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.